اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز:

۵۰۰ بسته مواد غذایی برای امدادرسانی به مردم سیل زده ارسال شد/ تیم های سیلاب هلال احمر آماده اعزام به گلستان هستند

۵۰۰ بسته مواد غذایی برای امدادرسانی به مردم سیل زده ارسال شد/ تیم های سیلاب هلال احمر آماده اعزام به گلستان هستند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: تیم های سیلاب هلال احمر آماده اعزام به استان گلستان هستند و در انتظار دریافت موافقت های لازم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز درباره اقدامات این دستگاه برای امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان به خبرنگار تیتریک، گفت: یک محموله از کمک های مردمی به استان گلستان ارسال شده و در حال آماده سازی تیم های امدادی البرز هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
ناصر چرخساز با اشاره به اینکه با توجه به نیاز منطقه و اطلاع رسانی از هلال احمر کشور اقدامات لازم برای اعزام نیرو و ارسال محموله انجام می شود، افزود: در مرحله نخست 500 بسته مواد غذایی برای امدادرسانی به مردم سیل زده ارسال شد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: تیم های سیلاب هلال احمر آماده اعزام به استان گلستان هستند و در انتظار دریافت موافقت های لازم هستیم، همچنین ممکن است تیم درمان اضطراری نیز برای ادامه کار در مناطق سیل زده مستقر شوند. 
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با اشاره به اینکه محموله کمک های هلال احمر شامگاه شنبه ارسال شده است، تصریح کرد: هلال احمر کد دستوری #112*780*  را برای جمع آوری کمک های مردمی شهروندان البرز ابلاغ کرده است.  
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه