اخبار داغ

تخلف ۵ رستوران در آتشگاه کرج/ طبخ غذا با گوشت منجمد تنظیم بازار!

تخلف ۵ رستوران در آتشگاه کرج/ طبخ غذا با گوشت منجمد تنظیم بازار!
معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از بازرسی ویژه رستوران‌ های حاشیه جاده آتشگاه در چهارمین روز سال ۹٨ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از تیتریک، سیامک آقایی گفت: چهارم فروردین در راستای "طرح ویژه نظارت نوروز 98" بازرسی و نظارت بر رستوران‌های استان البرز ادامه داشت که در این بازرسی‌ ها علاوه بر بازرسین سازمان صمت استان البرز، نماینده تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند.
 
معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نتایج این بازرسی‌ ها تصریح کرد: در بازرسی‌ های صورت گرفته از رستوران‌ های حاشیه جاده آتشگاه پنج رستوران متخلف شناخته شدند که سه رستوران در لحظه پلمب و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
 
سیامک آقایی در ادامه بیان کرد: عدم رعایت آیین نامه‌ های بهداشتی، گرانفروشی، طبخ غذا با گوشت منجمد تنظیم بازاری و ... از مهم ترین دلایل پلمب این واحدهای صنفی متخلف بوده است.
 
آقایی ادامه داد: در بازرسی‌ ها، بازرسان ما موفق به کشف 140 کیلوگرم گوشت فاسد در سردخانه یکی از رستوران‌ ها شدند که علاوه بر توقیف گوشت مذکور و پلمب رستوران، پرونده ای با قید فوریت تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 
این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه یکی دیگر از رستوران های آتشگاه نیز اقدام به طبخ غذا با گوشت منجمد تنظیم بازاری نموده بود که این امر خلاف قانون بوده و گوشت مذکور باید به دست مردم می‌رسید نه اینکه در رستوران مورد استفاده قرار گیرد.
 
آقایی در مورد گوشت تنظیم بازاری کشف شده اظهار داشت: این رستوران بیش از 200 کیلوگرم گوشت تنظیم بازاری تهیه کرده بود که بازرسین ما حدود 50 کیلوگرم آن را کشف و توقیف کردند. البته مابقی این گوشت نیز طی یک ماه گذشته در رستوران مذکور طبخ شده بود.
 
معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خاتمه گفت: کلیه گوشت‌ های توقیفی به علاوه پرونده‌ های متشکله جهت صدور رای نهایی به تعزیزات حکومتی استان البرز ارجاع شده است.
 
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه