اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

استقبال بهتر گردشگران از استان کرمان نسبت به سال گذشته/جشن نوروزگاه در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان در ایام نوروز برگزار می شود

استقبال بهتر گردشگران از استان کرمان نسبت به سال گذشته/جشن نوروزگاه در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان در ایام نوروز برگزار می شود
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: استقبال گردشگران نسبت به سال گذشته از استان کرمان از وضعیت بهتری برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا فرخی مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با میزان استقبال گردشگران از استان کرمان اظهار داشت: استقبال گردشگران نسبت به سال گذشته از استان کرمان از وضعیت بهتری برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: تاکنون گردشگران از باغ شاهزاده ماهان ،حمام گنجعلیخان ،مناطق کویری و ارگ بم بیشترین بازدید را داشته اند .

,

فرخی خاطر نشان کرد : از امروز به بعد شاهد جمعیت بیشتری در استان خواهیم بود بنابراین امکانات زیرساختی در اماکن تاریخی و گردشگری پیش بینی کرده ایم و در حال خدمات دهی هستیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به این که همه دستگاه ها نسبت به سال گذشته از لحاظ کیفیت خدمات بهتری ارائه می دهند؛افزود: امیدواریم با تدابیری که در بحث بازارچه ها و نشاط اجتماعی در مکان هایی همچون پارک ها صورت گرفته است استان کرمان میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد.

,

وی بیان کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته جشن ملی نوروزگاه از سوم تا دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۸در محل کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان اجرا می شود.

,

فرخی در پایان ابراز داشت : در تمام نقاط میراثی و گردشگری استان برنامه هایی را داریم و موسیقی های محلی در همه نقاط اجرا می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه