اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/از تردد شناورهای سبک و صیادی جدا خودداری شود

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/از تردد شناورهای سبک و صیادی جدا خودداری شود
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان گفت: از تردد شناورهای سبک و صیادی جدا خودداری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی امروز و فردا وزش بادهای شدید شرقی برروی جنوب و غرب تنگه هرمز همچنین خلیج فارس سبب مواج و طوفانی شدن دریا در این مناطق خواهد شد، اظهار کرد: توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از فعالیت در این محدوده ها خودداری کرده و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه امروز سرعت باد به بیش از 55 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از دو  متر خواهد رسید، گفت: فردا سه شنبه نسبت به امروز میزان سرعت باد کمتر خواهد بود و روز چهارشنبه سرعت آن بطور کامل کاسته خواهد شد و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود.

,

سی سی پور تصریح کرد: موج دوم بارشی سال جاری از ظهر امروز سبب ابرناکی آسمان استان شده و به تناوب تا صبح پنجشنبه هشتم فروردین ماه سبب رگبار باران گاه رعد و برق، تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت باد بر روی استان می شود.

,

وی با اشاره به شرایط ناپایدار جوی و دریایی عنوان کرد: طی امروز خلیج فارس به ویژه در مناطق غربی و شمالی آن وزش تندبادهای شدید جنوب شرقی سبب مواج و طوفانی شدن دریا خواهد شد.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی تمهیدات لازم در اسکله ها و بنادر استان خصوصا در بنادر غربی و جزیره کیش صورت گیرد.

,

سی سی پور با بیان اینکه علاوه بر خلیج فارس با توجه به مواج شدن مناطق غربی و جنوبی تنگه هرمز از تردد شناورهای سبک و صیادی جدا خودداری شود، اظهار کرد: با طوفانی بودن خلیج فارس از تردد کشتیهای تجاری به سمت بوشهر و خوزستان خودداری شود .

,

وی با تاکید بر اینکه از تردد کشتیهای تجاری به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس خودداری شود، خاطر نشان کرد: دریا از چهارشنبه با توجه به کاهش باد  مساعد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه