اخبار داغ

عیدی رئیس اداره ورزش به اهالی ورزش تنگستان

عیدی رئیس اداره ورزش به اهالی ورزش تنگستان
رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان گفت: کفپوش سالن ورزشی مرحوم فریدنیا استانداردهای لازم برای استفاده ورزشکاران ندارد و هر چه زودتر نیاز به تعمیر داشت که با لطف فرماندار تنگستان و عنایت مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بعد از تعطیلات تعمیر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه جعفریان رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: کف پوش سالن ورزشی مرحوم فریدنیا استانداردهای لازم برای استفاده ورزشکاران ندارد و هر چه زودتر نیاز به تعمیر داشت که با لطف فرماندار تنگستان و عنایت مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بعد از تعطیلات تعمیر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

فاطمه جعفریان اظهار کرد: بهمن ماه سال97 سقف سالن مرحوم فردنیا با تعمیر شد، ما توان و استعداد میزبانی مسابقات مختلف را در شهرستان داریم.

,

وی ادامه داد: سالن ورزشی مثل خانه ای هست که همه چیزش تکمیل است ولی فرش ندارد که انشاالله بعد از تعطیلات فرش سالن ورزشی مرحوم فریدنیا پهن خواهد شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تنگستان گفت: در صورت تعمیر کفپوش سالن مجموعه ورزشی جوانان این شهرستان توانسته باشیم کمکی برای ورزشکاران تنگستانی انجام داده باشم.

,

, ,

جعفریان افزود: در سال‌ 97 ورزشکاران مستعد و با توان بالای شهرستان تنگستان در مسابقات مختلف در اردوهای تیم ملی شرکت کرده اند.

,

فاطمه جعفریان ادامه داد: در سال قبل اعزام به کلاسهای مربیگری و داوری و کارگاههای اموزشی داشته ایم و شهرستان میزبان کلاس مربیگری درجه C فوتبال ایران با همت هیات فوتبال شهرستان بوده است.

,

وی ادامه داد: دو رشته جدید هاکی و کبدی از هیاتهای تازه تاسیس شهرستان می باشد که با تعمیر سالن مرحوم فردنیا مشکل مکان این دو رشته حل می شود.

,

فاطمه جعفریان افزود: در شش ماهه دوم سال 97 در شهرستان میزبان  مسابقات کشوری و استانی  در رشته های متعددی بوده ایم.

,

وی در پایان گفت: از همکاری و تعامل خوب دستگاهها، ادارات و نهادی های شهرستان، هئیتهای ورزشی، اصحاب رسانه و همچنین فرماندار تنگستان، نماینده مردم دشتی و تنگستان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، همکاران در برنامه و بودجه استان و شهرداری و شورای شهر اهرم زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر می کنم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه