اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

سالن‌های ورزشی استان بوشهر در اختیار مدیریت بحران است

سالن‌های ورزشی استان بوشهر در اختیار مدیریت بحران است
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی و اعلام بارندگی شدید در استان بوشهر تمامی 150 اماکن سرپوشیده این استان در اختیار مدیریت بحران برای اسکان مهمان نوروزی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، احمد بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر هماهنگی با مدیریت بحران استان بوشهرگفت: با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی و اعلام بارندگی شدید در استان بوشهر تمامی 150 اماکن سرپوشیده این استان در اختیار مدیریت بحران برای اسکان مهمان نوروزی قرار گرفت.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با روسای ادارات شهرستان‌ها با شروع بارندگی در سطح استان تمامی اماکن ورزشی در اختیار مدیریت بحران شهرستان‌ها و مرکز استان قرار می‌گیرد.

,

بهروزیان‌فرد خاطر نشان کرد: برای این کار هماهنگی‌های لازم با رئیسان اداره‌های ورزش‌وجوانان شهرستان‌ها نیز انجام شده و همگی آماده همکاری با مدیریت بحران و خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند.

,

 مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به حضور چشمگیر گردشگران نوروزی در استان بوشهر و کمبود سرپناه، مدیرکل ورزش‌وجوانان استان بوشهر  تمامی سالن های سرپوشیده استان بوشهر برای اسکان مسافران هنگام بارندگی در اختیار مدیریت بحران استان قرار داده شده است.

,

وی بیان کرد: بر اساس اعلام مدیرکل هواشناسی استان بوشهر سامانه‌ای فعال بارشی، سه روز این استان را در بر می‌گیرد و  بارش‌هایی به‌صورت رگبار و رعدوبرق شدید پیش بینی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه