اخبار داغ

خدمت بی منت بسیجیان در نوروز98/ از فعالیت 91 گروه جهادی تا ویزیت رایگان بیماران در سیستان وبلوچستان

خدمت بی منت بسیجیان در نوروز98/ از فعالیت 91 گروه جهادی تا ویزیت رایگان بیماران در سیستان وبلوچستان
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از اعزام 91 گروه جهادی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: این جهادگران بسیجی در ایام نوروز با شعار"خدمت بی منت " در آبادانی و عمرانی نقاط محروم استان گام بر می دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، فرقی ندارد تابستان باشد یا بهار و زمستان؛ تعطیلات و اوقات فراغت که فرا می رسد حال و هوای گروه های جهادی شور و شوق خاص خودش را دارد و بالعکس همگان که با خانواده مشغول گشت و گذار در مناطق تفریحی و گردشگری می شوند عده ای به صورت خودجوش آستین همت بالا زده و راهی مناطق محروم و دور افتاده برای خدمت رسانی به محرومان می شوند.

علی اکبر جعفری؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون از اعزام 91 گروه جهادی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: از این تعداد 82 گروه داخلی و 9 گروه جهادی خارج از استان برای ارائه خدمت به محرومان در ایام نوروز حضور دارند.

به گفته این مسئول، هزار و 515 نفر از جهادگران آقا و 571 نفر از قشر بانوان می باشند که با چهار میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در عرصه های محرومیت زدایی مشغول به فعالیت می جعفری شعار سال گروه های جهادی را " خدمت بی منت " دانست و ادامه داد: اردوهای جهادی نوروز از 25 اسفندماه آغاز و تا 25 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
, عصرهامون ,
,
, و,
,
, ,

در همین راستا مصطفی میرشهرکی؛ مسئول گروه جهادی شهید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون از فعالیت 9 ساله این گروه در عرصه محرومیت زدایی خبر داد و اظهار کرد: تقویت خود سازی، ترویج فرهنگ‌هایی همچون محرومیت‌زدایی، کمک به همنوعان، عمران و آبادانی و رفع فقر از چهره منطقه، ترویج روحیه نشاط و امید و کار و تقویت امید به زندگی روستایی از جمله مزایای اردوهای جهادی است.
 
,
, عصرهامون ,
,
, ,

وی ارائه خدمات در بخش آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی، بهداشتی و عمرانی در منطقه سیب و سوران منطقه هیدوج را از جمله اقدامات این گروه جهادی در تعطیلات نوروز عنوان کرد و افزود: در این ایام 18 نفر از خواهران گروه جهادی شهیدان جهانزاده به همراه 33 نفر از برادران گروه جهادی شهید محمدزاده اقدام به محرومیت زدایی در عرصه های مختلف این روستا خواهند کرد.
 
,
,
,
, ,

وی در ادامه به ویزیت رایگان بیش از 50 نفر از بانوان روستا توسط پزشک زنان و زایمان اشاره کرد و گفت: توزیع رایگان دارو به بیماران نیازمند و احداث خانه های بهداشتی و درمانی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

انتهای پیام/
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه