اخبار داغ

همزمان با بهار نو؛

تلألو امید در جنوب کرمان/اعلام آمادگی گروه جهادی فدائیان عدالت برای ساخت منازل محرومین

تلألو امید در جنوب کرمان/اعلام آمادگی گروه جهادی فدائیان عدالت برای ساخت منازل محرومین
گروه فدائیان عدالت متشکل از دانشجویان و طلبه های مختلف سراسر کشور، عمده فعالیت های خود را در جنوب کرمان متمرکز کرده اند تا با اقدامات عمرانی و فرهنگی به مردم این مناطق خدمات ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان؛ چندین سال است که در ایام تعطیلات نوروز و تابستان شاهد حضور پر شور جوانان در اردوهای جهادی هستیم، اردوهایی که جنس تفریحشان با اردوهایی که شاید برخی از ما می شناسیم متفاوت باشد. افراد حاضر در این اردوها با اقدام و عزمی جهادی و انقلابی در جهت عمران، آبادانی و پیشرفت مناطق محروم کشور گام بر می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

گروه فدائیان عدالت متشکل از دانشجویان و طلبه های مختلف سراسر کشور، که سالیان است جهت خدمت رسانی به مناطق محروم کشور فعالیت می کنند و عمده فعالیت های خود را در جنوب کرمان متمرکز کرده اند تا با اقدامات عمرانی و فرهنگی به مردم این مناطق خدمات ارائه دهد.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا  فراهانی در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص اهم فعالیت های این گروه جهادی در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ با اشاره به اینکه در چند نقطه از استان کرمان در ایام نوروز در حال فعالیت هستیم، گفت: در منطقه نرگسان شهرستان عنبرآباد در دو روستای تیغ سیاه و تیدران با حضور ۵۰ طلبه خانم و آقا در حال ساخت منزل و سرویس بهداشتی برای چند خانواده محروم هستیم که در کنار فعالیت عمرانی، کارهای فرهنگی هم انجام می دهیم.

, راه آرمان,

وی با بیان اینکه گروه جهادی فدائیان عدالت از روزهای پایانی سال ۹۷ در حال فعالیت می باشد، عنوان کرد: در شهرستان رودبار جنوب در بخش زهکلوت جازموریان در دو روستای شاه آباد و ریگ بحرین، ۱۵ طلبه خواهر اسقرار پیدا کردند و فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، بهداشتی و احکام انجام می دهند.

,

این فعال فرهنگی بیان کرد: از جمله اقدامات دیگر گروه جهادی فدائیان عدالت می توان به برگزار مسابقه کتابخوانی بین خواهران و برادران در ایام اعتکاف اشاره داشت که در کل رودبار ۷۰ نفر در این مسابقه شرکت داشتند و مسابقه به این گونه برگزارشد که به هر فردی که بیشترین کتاب را بخواند جایزه داده می شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین فراهانی با اشاره به توزیع ارزاق در بین افراد مستمند اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در روزهای پایانی سال ۹۷ با مسئولین جهت ساخت منازل ارتباط گرفتیم و در حال حاضر منتظر نظر کارشناسی  هستیم.

,

,

, ,

وی با بیان اینکه پس از وقوع سیل منازل مردم بر روی گسل و شکاف های بسیار وحشتناکی قرار گرفته اند، تصریح کرد: گروه جهادی فدائیان عدالت آمادگی ساخت منازل را دارد و فقط کافی است فرمانداری کارشناس خود را برای بازدید بفرستد؛ همچنین ما آمادگی این را داریم که به دولت از نظر مالی و نیروی انسانی در زمینه ساخت و ساز کمک کنیم.

,

,

, ,

,

, ,

,

, ,

این فعال فرهنگی با اشاره به دیدار گروه جهادی فدائیان عدالت از برخی بیماران EB خاطر نشان کرد: در اردوی جهادی که در ایام نورز داریم اختتامیه ششمین دوره کتابخوانی در شهرستان های عنبرآباد و رودبار جنوب برگزار کردیم و از فعالان فرهنگی، مربیان و افراد ممتاز تقدیر شد.

,

,

, ,

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه