اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

کاهش ۶۵ درصدی آمار جان‌باختگان و کاهش ۱۳ درصدی مجروحان حوادث ترافیکی در استان/ محور خوش‌ییلاق همچنان مسدود است

کاهش ۶۵ درصدی آمار جان‌باختگان و کاهش ۱۳ درصدی مجروحان حوادث ترافیکی در استان/ محور خوش‌ییلاق همچنان مسدود است
فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش 65 درصدی آمار جاباختگان حوادث نوروزی و کاهش 13 درصدی آمار مجروحان در طرح نوروزی امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار روح‌الامین قاسمی، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اعلام این خبر که در اغلب محورهای استان مشکل تردد وجود ندارد گفت: محور خوش‌ییلاق همچنان مسدود است، در محوز سمنان-فیروزکوه نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم و ترافیک جاده سمنان-مشهد نیز روان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

قاسمی با اشاره به کاهش 65 درصدی آمار جانباختگان در حوادث ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی(25 اسفند) تا واپسین ساعت روز چهارم فروردین‌ماه گفت: سال گذشته در بازه زمانی مشابه، آمار جانباختگان حوادث نوروزی 23 نفر بود که این رقم امسال به 8 کشته رسیده است.

,

وی افزود: تا این لحظه از سال 98، حوادث ترافیکی تنها منجر به جان باختن یک تن شده است و این مورد نیز مربوط به یکی از جاده‌های روستایی استان است؛ بر این اساس خوشبختانه در جاده‌های استان هیچ موردی از مرگ و میر ناشی از حوادث احصاء نشده است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که شمار مجروحان حوادث ترافیکی نیز در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است گفت: در سال گذشته از 25 اسفند تا 4 فروردین، 184 تن از هموطنانمان در حوادث جاده‌ای مجروح شدند اما این آمار در سال جاری به 160 نفر رسیده است.

,

قاسمی در پایان از رانندگان درخواست تا ضمن رعایت سرعت مطمئنه و قوانین ترافیکی، حتی‌الامکان از تردد در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه