اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه:

کرمانشاه در سال رونق تولید هم پیشگام شد / بسیج برای تنظیم سند رونق اقتصادی

کرمانشاه در سال رونق تولید هم پیشگام شد / بسیج برای تنظیم سند رونق اقتصادی
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه در سال رونق تولید هم پیشگام شد، از بسیج بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی برای تنظیم سند رونق اقتصادی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، کیوان کاشفی اعلام شعار سال با عنوان «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۸ را یک بارقه امید برای تولیدکنندگان اعم از خرد و بزرگ دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: به نظر می‌رسد اگر امسال ما بتوانیم همت کنیم و از این رویکرد مقام معظم رهبری استفاده خوبی را ببریم، ممکن است چندین اتفاق متفاوت را در کشور شاهد باشیم.

,

ضرورت مساعد کردن فضای کسب و کار برای رونق تولید

, ضرورت مساعد کردن فضای کسب و کار برای رونق تولید,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تاکید کرد: رونق تولید را نمی توان ایجاد کرد مگر اینکه در ابتدا فضای کسب و کار را مساعد کرد.

,

وی افزود: شاخص های فضای کسب و کار نیز مشخص است و خیلی هم کار پیچیده ای نیست و هزینه زیادی هم نمی خواهد.

,

کاشفی تصریح و خاطرنشان کرد: ابتدا ما باید فضای کسب و کار را اصلاح کنیم که قطعاً اولین قدم خواهد بود.

,

بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی در بحث رونق تولید بسیار اثرگذارند

, بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی در بحث رونق تولید بسیار اثرگذارند,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: چند ارگان وجود دارد که در بحث رونق تولید نقش موثر مفید و حیاتی دارند که شاید اولین اینها شاید بانک ها باشند.

,

وی افزود: در این راستا بحث ارتباطات بانکی مهم است و بانک ها هم به لحاظ بحث نقدینگی و هم ارتباطی که با واحدهای تولیدی دارند، باید حتماً از انعطاف بیشتری برخوردار شوند.

,

خیلی از قوانین بانکی و قراردادها باید مورد بازنگری مجدد قرار گیرد

, خیلی از قوانین بانکی و قراردادها باید مورد بازنگری مجدد قرار گیرد,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خیلی از قوانین بانکی و قراردادها باید مورد بازنگری مجدد قرار گیرد و به نظر می‌رسد در این زمینه از جو شعار امسال می توان استفاده کرد که این اتفاق رخ دهد.

,

وی سازمان امور مالیاتی را به عنوان دیگر ارگان در این زمینه موثر دانست و گفت: سازمان امور مالیاتی امروز یکی از سازمان های مهم کشور است که در بحث تولید بسیار صاحب نظر و جز یکی از عوامل اساسی در این زمینه و به خصوص در بحث مالیات ارزش افزوده که یکی از موارد بسیار اساسی حوزه تولید و گرفتاری حوزه تولید است، به حساب می آید.

,

شاید امسال با بهره از شعار رهبری بتوان تابوی اصلاح قانون ارزش افزوده را شکست

, شاید امسال با بهره از شعار رهبری بتوان تابوی اصلاح قانون ارزش افزوده را شکست,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تاکید و خاطرنشان کرد: شاید بتوانیم با توجه به همین شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال تعیین کردند، بالاخره این تابوی اصلاح قانون ارزش افزوده را بشکنیم و شاهد قانون بهتری باشیم.

,

این مسئول، بحث بیمه را یکی از ارکان اصلی برای کار تولید دانست و گفت: باید این موضوع نیز مورد بازنگری قرار گیرد.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر امسال بتوانیم به موارد ذکر شده بپردازیم کار بسیار مهمی خواهد بود.

,

بسیج بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی برای تنظیم سند رونق اقتصادی

, بسیج بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی برای تنظیم سند رونق اقتصادی,

وی از بسیج بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی به این منظور یاد کرد و گفت: امسال طی همین یکی دو روز گروهی از این فعالان بخش خصوصی و اعضای دانشگاهی بسیج شده ایم و در صدد هستیم که از طریق بخش خصوصی یک سندی را برای تحقق این رونق اقتصادی تنظیم و تقدیم کنیم و امیدواریم که با همکاری سایردستگاه‌های اقتصادی استان تبدیل به یک سند نهایی شود.

,

کاشفی کارگروه اقتصاد مقاومتی استان را بهترین جا برای این موضوع دانست و افزود: اگر مصوب شود که همه ارکانی که ذکر شد وظیفه خودشان را بدانند و به خوبی آن را انجام دهند، می توان امیدوار بود که امسال رونق اقتصادی بیشتری داشته باشیم. ضمن اینکه از صادرات نیز در این بخش نباید غافل بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه