اخبار داغ

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

رونق تولید نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی است

رونق تولید نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی است
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال رونق تولید گفت: با توجه به مشکلاتی که هم اکنون در زمینه اقتصاد داریم، طبیعتاً نسخه شفابخش و درمان آن توجه به اقتصاد داخلی و تولید داخل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که هم اکنون در زمینه اقتصاد داریم، طبیعتاً نسخه شفابخش و درمان آن توجه به اقتصاد داخلی و تولید داخل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: توجه به رونق تولید می‌تواند هم باعث کاهش بیکاری و هم رونق اقتصادی باشد. طبیعی است که اگر دستگاه های دولتی و همه مجموعه هایی که در کشور نقش دارند درست به وظیفه خود عمل کنند، می توانند موفق باشند. ولی متاسفانه از طرف مسئولین به بیشتر نامگذاری ها نگاه شعاری شده و در عمل کار در خوری انجام نشده است. مثلاً ما سال اقتصاد مقاومتی را داشتیم باید الان خیلی از مشکلات ما در این زمینه حل شده باشد.

,

صباغیان بیان داشت: گرچه تحریم هم هست ولی همه مشکلات ما از تحریم نیست. ضعف در نظارت و مدیریت خود عامل مهمی برای عدم موفقیت ما حداقل در راستای تحقق نامگذاری سال است.

,

 نماینده پنج شهرستان یزد تاکید کرد: بنده معتقدم مجلس اگر نقش خودش که قانونگذاری و نظارت است را به خوبی انجام دهد نه فقط تولید ما رونق می‌گیرد بلکه همه مسائل و مشکلات ما به خودی خود حل می‌شود اما شرطش این است که نمایندگان به وظایف اصلی خود بپردازند.

,

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب از مجلس به خاطر عدم اقدام متقابل در برابر خباثت های کنگره آمریکا عنوان کرد: هر جا قانون حاکم نباشد خیلی مشکل داریم. متاسفانه کشور ما در زمینه قانون و احترام به قانون ضعیف است. همه بخش‌ها و همه دستگاه‌ها هم این ضعف را دارد. اما خب مجلس میتواند خیلی موثر باشد. چرا که متاسفانه همین الان هم خیلی از قوانینی که تصویب شده و خوب هم بوده اجرایی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه