اخبار داغ

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان:

در اغلب نقاط استان شاهد آبگرفتگی معابر خواهیم بود/ احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی

در اغلب نقاط استان شاهد آبگرفتگی معابر خواهیم بود/ احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان نسبت به احتمال آبگرفتگی در اغلب نقاط استان و جاری شدن روان‌آب در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادیا میرشجاع رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اخطاریه صادرشده توسط این اداره‌کل در روز سوم فروردین‌ماه اظهار داشت: یک سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه در استان سمنان فعال است که موجب بارش باران، رگبار و رعد و برق در سراسر استان و بارش تگرک و گاهی وزش باد شدید در برخی از نقاط استان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

میرشجاع با اشاره به بارش باران در نقاط برف‌گیر و کوهستان و نیز بارش برف در برخی نقاط گفت: طی مدت فعالیت این سامانه بارشی، با توجه به شدت بارش‌ها، شاهد آبگرفتگی معابر در اغلب نقاط استان خواهیم بود و نیز جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی محتمل خواهد بود.

,

وی از احتمال اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته، بارندگی‌ها از غرب استان آغاز شده است و تا صبح امروز میزان بارش‌ باران در گرمسار، آرادان، ایوانکی و کالپوش به ترتیب 0.7، 0.3، 0.7 و 1.1 میلی‌متر اعلام شده است؛ بارش‌ها از صبح امروز تا کنون نیز در مناطق یادشده ادامه داشته و این آمار افزایش داشته است.

,

این کارشناس هواشناسی با بیان این که میزان بارش‌ها در نواحی شمالی و مرکزی استان بیش‌تر خواهد بود گفت: حجم بارش‌ها به طور کلی در سراسر استان بالاست و نسبت به سال گذشته نیز افزایش بارش را شاهد بوده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه