اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان:

افزایش ۴۵ درصدی مسافران نوروزی به کرمان

افزایش ۴۵ درصدی مسافران نوروزی به کرمان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از افزایش 45 درصدی تعداد مسافران نوروزی به کرمان و 11 درصدی سفر از کرمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی حاج سید علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سفری خوش برای مسافران نوروزی اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه همزمان با برگزاری طرح نوروزی تا به اکنون ۴۵ درصد افزایش تعداد مسافر نوروزی به استان و ۱۳ درصد افزاش سفر از کرمان را داشته ایم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : تردد تعداد ۳ میلیون و یکصد نفر مسافر نوروزی در جاده های استان ثبت شده که نسبت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: علیرغم بارندگی های خوبی که در استان داشتیم تمامی محورهای مواصلاتی باز و راهداران با حضور ۲۴ ساعته در جاده ها به کلیه مسافران خدمات رسانی می کنند.

,

وی اظهار امیدواری کرد کلیه مسافرین با اطلاع کافی از راه ها ، مسیرها و وضعیت آب و هوایی سفر خوب، خوش و بی خطری داشته باشند.

,

حاج سید علیخانی همچنین پرتردد ترین مسیر را در شهر کرمان مسیر هفت باغ علوی محور کرمان ـ ماهان ثبت شده در دوربین های تردد شمار اعلام کرد.

,

وی از کلیه مسافران خواست تا در مسیر سیلاب ها و رودخانه ها حرکت و یا اطراق نکنند زیرا با پیش بینی هواشناسی بیشتر بارش ها به صورت رگبار شدید و غیرمنتظره اعلام شده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در انتها خاطرنشان کرد: کلیه مسافران نوروزی می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده ها همچنین انتقادات و پیشنهادات راهداری از سامانه ۱۴۱ استفاده نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه