اخبار داغ

کارشناس هواشنای استان زنجان:

پیش‌بینی ورزش باد شدید در استان زنجان/ سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان زنجان فعال است

پیش‌بینی ورزش باد شدید در استان زنجان/ سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان زنجان فعال است
کارشناس هواشنای استان زنجان با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان طی 24 ساعت آینده گفت: بارش باران و برف همراه با ورزش باد شدید در سطح استان زنجان طی 24 ساعت آینده پیش‌بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حال حاضر آسمان استان زنجان در همه مناطق ابری است اظهار کرد: بارش باران را تا اواخر امروز در سطح استان خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ورزش باد شدید امروز استان زنجان را در برمی گیرد تصریح کرد: ورزش باد در استان 40 تا 70 کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

,

کارشناس هواشنای استان زنجان با بیان اینکه در بعد از ظهر امروز به دلیل اینکه کاهش دما پیش‌بینی شده بارشها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود بیان کرد: از اوخر امروز تا ظهر روز سه‌شنبه بارشها قطع خواهد شد.

,

سلطانی عنوان کرد: از بعد از ظهر روز سه‌شنبه بارشها در استان زنجان آغاز شده و تا روز چهارشنبه در استان زنجان ادامه خواهد داشت.

,

وی عنوان کرد: روز پنچ‌شنبه و جمعه نیز بارشهای پراکنده در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

,

کارشناس هواشنای استان زنجان با اشاره به اینکه شدت بارشها در دو روز آینده به گونه‌ای نخواهد بود که منجر به جاری شدن سیل در سطح استان شود بیان کرد: احتمال آب گرفتگی در برخی از معابر و سیلابی شده مسیل‌ها در برخی مناطق پیش‌بینی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه