اخبار داغ

هشدار مدیریت بحران به مسافران نوروزی

هشدار مدیریت بحران به مسافران نوروزی
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در زمینه ورود سامانه بارشی جدید به مناطق غربی استان به مسافران نوروزی هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ اظهار داشت: بر اساس گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی از روز یکشنبه تا بامداد چهارشنبه از سمت غرب کشور به جو استان بوده که به تدریج سبب بارش متناوب باران، در مناطق مستعد علی الخصو ص مناطق غربی استان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : بنابر این گزارش، اختلال و لغزندگی در تردد جاده‌ای و کوهستانی ناشی از کاهش دید افقی، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی با توجه به شدت و ماهیت برای بارش‌ها، با توجه به وقوع رعد و برق بارش تگرگ و وزش باد شدید، دور از انتظار نیست.

,

مدیرکل مدیریت بجران استان کرمان افزود: احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیلها، کاهش دید افقی در مناطق کوهستانی در این چند روز بالا خواهد بود.

,

سعیدی بیان کرد: متاسفانه بارها شاهد این مسئله بوده ایم که به علت ناآگاهی مسافران از مناطق و مسیرهای سیلابی در این مناطق اطراق نموده و دچار سیلاب می شوند.

,

وی عنوان کرد: از کلیه مسافران نوروزی می خواهیم که قبل از سفر به تمامی مناطق استان ابتدا از وضعیت آب هوایی اطلاع داشته باشند و یا اینکه با سامانه ۱۴۱ راهداری از وضعیت راه با خبر شده سپس اقدام به مسافرت نمایند.

,

سعیدی تصریح کرد: گاهی اوقات مشاهده شده مسافران نوروزی هشدارها را جدی نمی گیرند و دچار دردسر می شوند از جمله اینکه شامگاه گذشته در فاریاب خانواده ۴ نفره ای که دچار سیلاب شده بودند تا ساعت ۱۱ شب توسط فرمانداری و عوامل منطقه نجات یافتند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در انتها خاطرنشان کرد: متاسفانه اینکه چرا مردم این هشدارها را جدی نمی گیرند بسیار مشکل زا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه