اخبار داغ

مراجع عظام تقلید در دیدار فرمانده نیروی انتظامی:

نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند / قدردانی از اقدامات پلیس در ایام نوروز

نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند / قدردانی از اقدامات پلیس در ایام نوروز
مراجع عظام تقلید با اشاره به اهمیت و نقش نیروی های انتظامی در امنیت کشور، تصریح کردند: نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانندو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،در روزی که تمامی فرماندهان ارشد نظامی کشور در پاسخ به فرمان رهبر انقلاب در مناطق سیل زده حضور داشتند، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به رسم همه ساله در سفره ای یک روزه به قم با تنی چند از  مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

هر چند که در این دیدارها نیز مراجع و علما بر ضرورت حضور گسترده مسئولان در مناطق سیل زده و یاری رساندن به مردم مصیب زده تاکید کردند.

آیت الله صافی:  موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در بیت این مرجع تقلید در قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی اظهار کرد: از خداوند متعال برای همه توفیق می‌خواهم و امیدوارم که در این راهی که دارید و خدماتی که به دین اسلام انجام می‌دهید موفق باشید و اسباب رضایت امام زمان(عج) را فراهم کنید.

 معظم له با بیان اینکه موفقیت نیروی انتظامی برای نظام اسلامی بسیار افتخارآمیز است، اضافه کرد: نیروهای پلیس هر چه بیشتر انجام وظیفه کنند به ثواب بیشتری می‌رسند.

وی ادامه داد: ما همه در حقیقت پلیس هستیم و من نیز پلیس هستم و افتخار می‌کنم و ان شاءالله روز به روز زمینه پیشرفت مملکت و عظمت دین و اسلام و رضای امام زمان(عج) بیشتر فراهم شود که این اسباب خوشحالی است.

آیت الله صافی گلپایگانی اضافه کرد: بنده از حادثه سیل گلستان بسیار متأثر شدم؛ کسانی که در مسند کار هستند باید مقید به خدمت باشند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم ‌کم‌تر شود.

آیت الله سبحانی: مشکلات سیل زدگان سریعتر حل شود

آیت الله سبحانی نیز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در قم برگزار شد، با انتقاد از پیش‌‌بینی نکردن  حادثه سیل در شمال کشور گفتند: اگر سیل در استان کویری مثل یزد رخ می داد قابل توجیه بود، اما در مازندران و گلستان که طبیعت بارندگی دارند قابل توجیه نیست.

 معظم له در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تبلیغ سفر در این ایام بیان کرد: حجم بالای سفر باعث بوجود آوردن تصادفات می شود.

این مرجع تقلید، ضمن تقدیر از نهادهایی که به دنبال کمک‌رسانی به گلستانی‌ها هستند، اضافه کرد: اکنون نهضت عمومی در راستای کمک به مردم گلستان دنبال شده که این اقدام قابل تقدیر است و امیدواریم با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم نیز بیشتر در میدان کمک حضور یابند؛ هر چند ظاهر این‌ها شرّ است اما باطن آن خیر است و از باطن آگاهی نداریم.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه بیان داشت: شماره 110 پلیس برای مردم، نعمت بزرگی است؛  برمبنای فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر، رضایت خواص ملاک نیست، بلکه کوشش کنید رضایت عموم مردم را بدست آورید که الحمدلله از این بابت موفق بوده اید.

وحید خراسانی: نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند

آیت الله وحید خراسانی در این دیدار با بیان اینکه بحمد الله امروز شاهد موفقیت نیروی انتظامی هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی  ماموریت خطیر تامین امنیت را عهده دار است و نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند.

  این مرجع تقلید خطاب به فرمانده ناجا و کارکنان پلیس گفتند: همت شما بسیار ستودنی است و بنده دعا گوی شما هستم و به شما سفارش می کنم هر روز قران بخوانید، ان شاء الله خداوند شما را  که برای حفظ امنیت تلاش می کنید، حفظ کند. 

آیت‌الله سعیدی :  لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در کشور

آیت‌الله سید محمد سعیدی نیز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به وقوع سیل در شمال کشور اظهار کرد: خبر وقوع سیل در این مناطق، خبری غمگین کننده است، باید برای کاهش خسارات بلایای طبیعی همچون سیل در کشور تلاش کنیم.وی ادامه داد: تقارن میلاد امام علی(ع) با ایام نوروز مبارک است و پاداش متفاوتی برای خدمت در ماه‌های شریف از سوی خداوند در نظر گرفته شده است و نیروی انتظامی نیز از این پاداش متفاوت بهره مند می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: امیدوارم که نیروی انتظامی ثواب و اجر مزد زحمات خود در ایام نوروز را از امام زمان(عج) دریافت کند، با فرارسیدن این ایام، تلاش‌های پلیس افزایش پیدا می‌کند، نیروی انتظامی خود را فرزند مکتب امیرالمومنین(ع) می‌داند و این مجموعه در خدمت به مردم است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم ترویج دین در نیروی انتظامی اظهار کرد: در دوره رژیم پهلوی هیچ اثری از آموزه‌های دینی در پلیس وجود نداشت، در حالی که فرصت مناسبی برای ترویج آموزه‌های دینی در نیروی انتظامی وجود دارد و در این نیرو باید نکته‌ها و باورهای دینی برای پلیس‌ها تبیین شود، البته پلیس‌های کشورمان به دلیل کارهای اعتقادی که برای آن‌ها صورت گرفته است، از درون محکم هستند. 

آیت‌الله یزدی: رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند

آیت‌الله محمد یزدی نیز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه نیروی انتظامی وظایف سنگینی بر دوش دارد، یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های حاکمیت را مردم دانست و گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل نیروهای نظامی و انتظامی است یکی از ویژگی‌های این نیروهاست چراکه چنین فرمانده و مدیری که نماینده ولی‌عصر(عج) است در دوران‌های مختلف کم‌نظیربوده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، با تاکید بر اینکه خسارت‌های مالی این حادثه قابل جبران است اما آمار تلفات دامی و جانی غیرقابل جبران است تصریح کرد: بر اثر حضور نیروهای مختلف از جمله پلیس این آمار بسیار پایین بوده است که این دستاورد جای شکر دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره شیطنت‌های دشمنان در حوزه های مختلف گفت: رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌وار کارهای خود را دنبال می‌کند و اگرچه این دشمنی‌ها و شیطنت‌ها ادامه دارد شرایط زندگی نیز نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است اما پلیس و نیروهای امنیتی با آگاهی برای حفظ جایگاه نظام درحال تلاش هستند.

وی آمار بالای سفرهای نوروزی را نشان از حیات، نشاط و زندگی جامعه دانست و تصریح کرد: هر چند افزایش 30 درصد مسافرت‌ها نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم اما نیروی انتظامی به شیوه مطلوب در میدان حضور یافته و در عرصه‌های مختلف به دنبال خدمت به مسافران است.

وی ریشه انقلاب اسلامی را در ادای اجر رسالت و معنویت دانست و تصریح کرد: بر عهده هر یک از شیعیان وظیفه خاصی در زمینه ادای رسالت است.

سردار اشتری:کاهش تلفات جاده ای در سفرهای نوروزی

سردار حسین اشتری نیز در این دیدارها با بیان اینکه نیروی انتظامی با وجود فراز و نشیب‌های مختلف در حوزه‌های مختلف کارنامه خوبی را رقم زده است، اظهار کرد: هر جایی که کاستی در جامعه وجود داشته باشد سرریز آن به نیروی انتظامی می‌رسد.

 وی به آماده‌باش ویژه نیروهای انتظامی از 24 اسفند تا 17 فروردین برای خدمت به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: ترددها امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته و تردد در برخی از مسیرها به علت برف و باران دشوار شده که مشکلاتی برای رانندگان نیز به دنبال داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به کاهش تلفات جاده‌ای یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای تحقق این امر دنبال کرده  اما بخشی از تلفات به ایمنی جاده‌ها و خودروها و بی‌توجهی رانندگان بر می‌گردد که در این راستا تذکرات لازم را به دستگاه‌ها، مجموعه‌های خودروساز و رانندگان داده شده است.

وی با بیان اینکه تصادفات به ویژه تلفات سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: هم اکنون در برخی از کلانشهرهای ایران شاهد حضور گسترده زائران هستیم که در این راستا نیروهای پلیس در این کلانشهرها به صورت ویژه‌تر درحال خدمت به مردم هستند تا بتوانند با تلاش در ابعاد مختلف امنیتی، نوروز را پشت سرگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
, آیت الله صافی:  موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, آیت الله سبحانی: مشکلات سیل زدگان سریعتر حل شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, وحید خراسانی: نیروهای پلیس باید قدر و جایگاه خود را بدانند,
,
,
,
,
,
, آیت‌الله سعیدی :  لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در کشور,
,
,
,
,
,
,
,
, آیت‌الله یزدی: رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سردار اشتری:کاهش تلفات جاده ای در سفرهای نوروزی,
,
,
,
,
,
,
,
,

اننهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه