اخبار داغ

در اقدامی تامل برانگیز؛

توهین و تمسخر بازیگر سینما به استان بوشهر در برنامه زنده تلویزیون

توهین و تمسخر بازیگر سینما به استان بوشهر در برنامه زنده تلویزیون
در شب های گذشته سید علی صالحی بازیگران معروف سینما در اوج بی سوادی و کم تجربگی نسبت به اینکه بوشهر مهد دلیران و دیار نخل و آفتاب آیا استان است یا شهر محدوده استان هرمزگان با مجری جدال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در شب های گذشته سید علی صالحی بازیگران معروف سینما در اوج بی سوادی و کم تجربگی نسبت به اینکه بوشهر مهد دلیران و دیار نخل و آفتاب آیا استان است یا شهر محدوده استان هرمزگان با مجری جدال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

سید علی صالحی بازیگر در خصوص اینکه بوشهر یک استان است موجب تعجب و تمسخر قرار می دهد که این موضوع باعث تاسف به جامعه بازیگری است که اطلاعات عمومی بسیار کمی دارند.

,

بله!  استان ولایتمدار بوشهر با سابقه دو قرن مقاومت در برابر استعمار نه تنها جز استانهای همجوار نیست بلکه بخش بسیار روشن و جدا نشدنی تاریخ ایران است که بر افراد کوتاه فکر نسبت به آن اطلاعاتت کافی و مقدماتی ندارند.

,

, ,

نیازی به بیان کلیشه ها یا مطرح کردن نام استان بوشهر نیست، اما باید اظهار داشت که یک روز گسیل سرمایه های مادی بی پایان از قطب انرژی و اقتصادی ایران در صادرات نود هشت درصدی نفت کشور، بزرگترین قطب در حوزه صید و صیادی، تولید 85 درصد گاز و ارسال به کل کشور، وجودبزرگترین نیروگاه اتمی کشور، بزگترین نخلستان های ایران، بیشترین مجاورت با حوزه خلیج فارس، بزرگترین بندر تجاری ایران، بزرگترین قطب تولید گوجه فرنگی ایر ان، پایتخت کتاب ایران، پایلوت بیش از 10 برنامه آموزشی و غیره از کوچکترین ظرفیت های استان بوشهر است.

,

در یک جمله خطاب به سید علی صالحی آقای بازیگری که با تمسخر در برنامه زنده تلویزیون از نام استان بودن بوشهر تعجب می کنم، قبل از اینکه در برنامه ای حضور داشته باشید قطعا اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید و اینکه استان های کشور را بشناسید مقدماتی ترین اطلاعاتی است که در پیک ها نوروزی دوران ابتدایی تدریس می شود.

,

, ,

به امید روزی که جامعه هنری استان بوشهر بتواند دلاوری ها و ظرفیت های استان بوشهر با بهتر از گذشته برای ایران و جهان معرفی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه