اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی سنه‌کوه میاندورود:

راه‌های ارتباطی به سنه‌کوه و وارمی مسدود است/ تخریب کامل سردهنه‌ها و زیرسازی‌ها

راه‌های ارتباطی به سنه‌کوه و وارمی مسدود است/ تخریب کامل سردهنه‌ها و زیرسازی‌ها
رئیس شورای اسلامی سنه‌کوه میاندورود گفت: راه ارتباطی سنه‌کوه و وارمی هم از سمت مرکز شهرستان و هم از سمت هزار جریب نکا مسدود شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نادر غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: راه روستای سنه‌کوه و وارمی در منطقه بالادست شهرستان میاندورود که به‌دلیل رانش زمین قبل از وقوع سیل اخیر مسدود شده بود با کارهای ابتدایی و اولیه انجام شده بازگشایی شد اما عبور و مرور به سختی انجام می‌شد و هر لحظه امکان مسدود شدن وجود داشت.

وی بیان کرد: به‌دلیل مسدود شدن جاده مسیر اصلی، مردم روستا مجبور شدند برای رفت و آمد از جاده فرعی که به هزار جریب نکا متصل بود استفاده کنند اما این جاده در بارندگی اخیر به کلی مسدود شد و همچنین امکان عبور از جاده رانشی قبل از روستا با آغاز بارندگی امروز دیگر وجود نخواهد داشت.

رئیس شورای روستای سنه‌کوه، خاطرنشان کرد: در بارندگی اخیر چند نقطه از جاده بین سنه‌کوه و وارمی رانش کرد که رفت و آمد مردم این روستا و کشاورزان سنه‌کوهی را با مشکل روبرو کرده است.

غلامی با اشاره به شدت سیل اخیر، گفت: بر اثر طغیان روخانه زارم رود تمام سردهنه‌های زمین‌های شالیزاری از بین رفت و همچنین مسیر کانال هدایت آب نیز خسارت زیادی دیده و نیاز سریعی به رسیدگی دارند چون زمان کشاورزی فرارسیده است.

وی درباره خسارت وارد شده به روستا و زمین‌های کشاورزی، اظهار کرد: سیل به زمین‌های شالیزاری خسارت زیادی وارد کرد و حتی بعضی از زمین‌ها از بین رفتند و چندین زمین در اطراف روستا دچار رانش شدند و همچنین بر اثر شدت بارش زیرسازی‌های جاده داخل روستا هم از بین رفت.

رئیس شورای اسلامی سنه‌کوه گفت: مردم این دو روستا نیاز جدی به بازگشایی جاده ارتباطی خود دارند و باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای بازگشایی مسیر انجام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه