اخبار داغ

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود:

سیل سال 78 میاندورود برای ما درس نشده بود/ کار مقطعی برای جبران خسارت انجام نشود

سیل سال 78 میاندورود برای ما درس نشده بود/ کار مقطعی برای جبران خسارت انجام نشود
رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود گفت: اگر سیل سال 78 برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمدعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به سیل اخیر و با بیان اینکه اگر بحران درست مدیریت شود می‌توان جلوی خسارت را گرفت، اظهار کرد: عرض و طول شهرستان میاندورود زیاد نیست و تنها یک رودخانه دارد اما چند رودخانه در نهایت در بخش گهرباران به شهرستان وصل می شوند به همین دلیل می‌توان به خوبی آن را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: اگر سیل سال 78 برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم.

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود، گفت: امروز به جای کارهای مقطعی باید علاج کامل برای حل این آسیب‌ها پیدا کنیم.

عمادی افزود: می‌توان کارهای اساسی و درستی انجام داد به شرطی که ادارات با هم هماهنگ باشند و با مردم دست به دست هم دهند.

وی تاکید کرد: سیل زمانی به وقوع پیوست که فصل غیرکشاورزی بود در غیر این صورت خسارت سیل گسترده‌تر می‌شد.

عمادی با اشاره به خسارت جاده روستاهای بالادست، خاطرنشان کرد: اگر برای جاده بالادست قرار است کاری انجام شود باید یک کار کارشناسی انجام و به طور جدی کار شود تا در آینده نزدیک شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی بیان کرد: اگر لایروبی رودخانه‌ها به‌صورت دقیق و فنی انجام شود از خسارت‌های این چنینی پیشگیری می‌شود و همچنین آبی که به سمت دشت می‌رود اگر به طور جدی هدایت شود آسیب اجتماعی و خسارت کشاورزی خیلی کمی ایجاد می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی در پایان گفت: از همه مسئولان و اهالی روستاهای بالادست و همچنین بسیجیان و شرکت نکاچوب، دشت‌ناز و اداره راه تشکر می‌کنیم که در این چند روز به شکل‌های مختلف در منطقه خدماتی انجام دادند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه