اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان ارسال شد/ آمادگی ۸۰گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده

۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان ارسال شد/ آمادگی ۸۰گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده
معاون اجرایی سپاه استان قزوین از ارسال۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان خبر داد و گفت: بیش از۸۰ گروه جهادی خودجوش برای حضور در منطقه و کمک رسانی به مردم سیل زده اعلام آمادگی کردند؛ اما هنوز منطقه در این زمینه اعلام نیاز نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محرمعلی والدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پیرو دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح براساس سلسله مراتب جلساتی در سطح استان‌ها مبنی بر کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان و مازندران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در این راستا با دستور سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین، جلسه‌ای در استان برگزار و ستاد بحران برای ارسال کمک‌های اولیه شامل پتو، آب معدنی، شیر خشک و لوازم بهداشتی تشکیل شد.

,

معاون اجرایی سپاه استان قزوین تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته این کمک‌ها در قالب دو کامیون و یک ماشین نیسان به منطقه سیل زده شمال ارسال شد.

,

وی عنوان کرد: کمک‌های ارسالی شامل ۱۱۰۰ تخته پتو، بیش از ۱۸۰۰ دست پوشاک، ۱۰هزار بطری آب معدنی، ۱۸۰ قوطی شیرخشک و ۱۰ کارتن لوازم بهداشتی است.

,

والدی بیان کرد: در مرحله دوم اعزام کاروان کمک‌های سپاه استان قزوین نیز ‌امروز صبح ۲۰ تن آرد در قالب دو کامیون که نیاز ضروری منطقه است به منطقه سیل زده ارسال می‌شود.

,

وی ابراز کرد: فرماندهان نواحی در شهرستان ‌ها با هماهنگی فرمانداران و بین بخشی و شهرستانی از بعدازظهر روز گذشته آماده‌اند که کمک‌های مردمی را جمع کنند تا همانند خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه اقدامات لازم برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شمال نیز انجام شود تا بتوانیم بخشی از آلام آنها را التیام ببخشیم.

,

معاون اجرایی سپاه استان قزوین عنوان کرد: آمادگی لازم برای اعزام گروه‌های جهادی در بحث فرهنگی، عمرانی و بهداشتی و درمانی در سپاه استان وجود دارد اما تاکنون اعلام نیاز نشده است و در صورت نیاز اعزام خواهند شد.

,

وی در پایان گفت: بیش از ۷۰ تا ۸۰ گروه جهادی خودجوش برای حضور در منطقه و کمک رسانی به مردم سیل زده اعلام آمادگی کردند اما هنوز منطقه در این زمینه اعلام نیاز نکرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه