اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

تولیدکنندگان نیازمند امنیت شغلی و حمایت دولت هستند/ شایسته نیست دستگاه‌های دولتی از کالای خارجی استفاده کنند

تولیدکنندگان نیازمند امنیت شغلی و حمایت دولت هستند/ شایسته نیست دستگاه‌های دولتی از کالای خارجی استفاده کنند
عضو خبرگان رهبری گفت: حداقل دستگاه‌های دولتی باید نیازمندی‌های خود را از کالاهای داخلی تامین کنند چراکه گاهی خود مجموعه‌های دولتی کالاهای خارجی استفاده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجید تلخابی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به نام گذاری سال به عنوان “رونق تولید”، اظهار کرد: نکته اول در این زمینه بحث خودکفایی و ایستادن روی پای خود است و باید بر توان جوانان و امکانات داخلی خود تکیه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: نگاه به توان داخل است که ما را از مشکلات کنونی نجات می‌دهد و هر موقع که ما به بیگانگان دل بستیم ضرر کردیم.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این پیام یک رویکرد است که باید نگاه خود را از بیرون برداریم چراکه هر زمان به این مسیر قدم گذاشتیم ضربه خوردیم.

,

تلخابی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور این است که در زمینه‌های مختلف به خودکفایی برسیم و موانعی که در بخش تولید وجود دارد باید شناسایی و آسیب شناسی شود.

,

وی ابراز کرد: در وهله اول مسئولین هستند که باید در این مسیر قدم بردارند و نباید کارخانجات ما به خاطر مشکلات جزئی تعطیل شود و تمام توان را باید به کار گرفت تا چرخ این کارخانجات به کار بیفتد.

,

باید تمام توان برای رونق تولید داخلی بسیج شود

, باید تمام توان برای رونق تولید داخلی بسیج شود,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وقتی هرسال تاکید مقام معظم رهبری مباحث اقتصادی است، نشان دهنده این است که باید در این زمینه کار جدی و عملیاتی صورت گیرد.

,

تلخابی تصریح کرد: کم کاری بعضی از افراد دلیل نمی‌شود که ما مسئولیت نداشته باشیم؛ اگر بعضی‌ها کم کاری کردند دلیل بر این نمی‎شود که ما هم نسبت به شعار امسال کم کاری کنیم.

,

وی ادامه داد: نکته مهم در این میان انگیزه سازی برای افرادی است که در کار تولید هستند و تولیدکنندگان باید در بحث فروش کالای تولیدی خود، امنیت شغلی و تسهیلات حمایت شوند.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حداقل دستگاه‌های دولتی باید نیازمندی‌های خود را از کالاهای داخلی تامین کنند چراکه گاهی خود مجموعه‌های دولتی کالاهای خارجی استفاده می‌کنند.

,

تلخابی در پایان تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری نکته‌ای را بیان می‌کنند روی آن کار شده و پیام‌های زیر بنایی دارد و بسیار مهم است که همه باید توان خود را برای تحقق آن به کار ببندیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه