اخبار داغ

طی حکمی؛

سرپرست دانشگاه آزاد مرکز کنگان منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد مرکز کنگان منصوب شد
مسعود صابری، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، سرپرست مرکز کنگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر طی حکمی مسعود صابری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان منصوب کرد. اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های منطقه ای و ملی، توسعه طرح‌های پژوهشی و ارتقاء پژوهش، تلاش برای توسعه تحصیلات تکمیلی به‌ صورت هدفمند، حمایت از نخبگان، صنعتگران و اندیشمندان، انجام فعالیت‌های فرهنگی فاخر، تعامل با نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی از اهم برنامه‌های استان در مرکز کنگان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

مسعود صابری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کنگان در جلسه معارفه خود، گفت: تلاش خواهم کرد تا پاسخگوی اعتماد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، خصوصاً رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر باشم.

,

گفتنی است، مسعود صابری با مدرک دکتری مهندسی شیمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که سابقه مدیریت گروه مهندسی شیمی، نفت و پلیمر و همچنین ریاست اداره امور پژوهشی واحد بوشهر را در کارنامه اجرایی خود دارد.

,

لازم به یادآوری است در این جلسه که با حضور مسئولان استانی برگزار شد از خدمات و تلاش های آقای احسان پاکدامن رئیس سابق این مرکز تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه