اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای:

بوشهر نماد مقاومت است/ اندیشکده اشتغال در دانشگاه فنی تشکیل می شود

بوشهر نماد مقاومت است/ اندیشکده اشتغال در دانشگاه فنی تشکیل می شود
مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: اساتید بسیجی دارای ظرفیت بسیار خوبی می باشند و باید در راستای ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت نمایند و به همین جهت، اندیشکده اشتغال و مهارت محور باید تشکیل دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ با حضور محمد رضا جلیلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای و اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر و جمع کثیری از اساتید بسیجی، نشست بصیرتی با موضوع «بیانیه رهبری، گام دوم انقلاب» در سالن کنفرانس مرکز امام خامنه ای بوشهر برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

محمد رضا جلیلی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ضمن ابراز خوشایندی از حضور در بوشهر و دیدار با اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: بوشهر نماد مقاومت و مبارزه با استعمار است. اگر ما در کشور احساس امنیت می کنیم، به خاطر وجود مردان بزرگی مثل رئیسعلی دلواری در مرزها می باشد.

,

محمد رضا جلیلی افزود: اساتید بسیجی دارای ظرفیت بسیار خوبی می باشند و باید در راستای ماموریت دانشگاه فنی و حرفه ای فعالیت نمایند و به همین جهت، اندیشکده اشتغال و مهارت محور باید تشکیل دهیم. دانشگاه فنی و حرفه ای با ظرفیت تقریبا 3800 استاد بسیجی و همچنین دانشجویان جویای کار، می تواند به اشتغال کشور کمک شایانی نماید.

,

وی ادامه داد: تاکنون درباره ساختار و چشم انداز این اندیشکده جلسات تخصصی برگزار شده و هدف از تشکیل آن، کمک به مسائل کلان کشور در حوزه اشتغال و حمایت از اساتید فن آور، نوآور، مخترع و مبتکر و تجاری سازی پژوهش های کاربردی دستاوردهای دانشگاه است.

,

رییس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اهم وظایف اندیشکده گفت: این اندیشکده فرصتی برای شتاب دادن به تولید و عرصه محصولات اساتید فن آور و پل ارتباطی برای حمایت از آنها خواهد بود و سعی در بهره گیری از ظرفیت دانش، تجربه و مهارت استادان بسیجی استان و ملی و همچنین کمک به توسعه ، تعمیق و گفتمان سازی در راستای تحقق نهضت نرم افزاری و تولید دانش بومی وتقویت روحیه مطالبه گری را دنبال خواهد کرد.

, .,

وی همچنین از برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه های مطالعاتی در بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: این کارگروه ها شامل حوزه های علم و فناوری، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی هستند که شورای علمی اندیشکده را نیز شامل می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه