اخبار داغ

ورود سامانه بارشی به یزد/ تفت و مهریز کانون بارش ها

ورود سامانه بارشی به یزد/ تفت و مهریز کانون بارش ها
کارشناس هواشناسی یزد گفت: به علت گرم بودن هوا بارش ها بصورت باران خواهد بود و باتوجه به رگباری بودن بارش، سیلابی شدن مسیرها و آبرگرفتکی معابر پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به ورود سامانه قوی بارشی به استان یزد، اظهارداشت: سامانه جدید بارشی از صبح امروز وارد استان یزد شده است و بارش باران به صورت رگبار از ساعت 11 صبح آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محمد رضا شیرغلامی، ادامه داد: به علت گرم بودن هوا بارش ها بصورت باران خواهد بود و باتوجه به رگباری بودن بارش، سیلابی شدن مسیرها و آبرگرفتکی معابر پیش بینی می شود.

,

وی با بیان اینکه سامانه بارشی وارد شده به استان تا عصر فردا و در مناطقی از استان تا صبح چهارشنبه فعالیت خواهد داشت، گفت: کانون بارش ها برای مناطقی کوهستانی و ییلاقی استان بویژه شهرستان تفت و مهریز و در شهرستان هایی مانند ابرکوه، خاتم، هرات، میبد  و اردکان نیز بارش های قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

,

وی افزود: گزارش بارش ها  تاکنون در ایستگاه های اتوماتیک هواشناسی ندوشن به میزان 3 میلی متر، نصرآباد 4.2 میلی متر و گاریزات 0.5 میلی متر ثبت شده است.

,

شیرغلامی تصریح کرد: وجود برف در ارتفاعات استان و بارش رگباری سامانه جدید بارشی احتمال تشدید سیل و روان آب ها را افزایش می دهد لذا مردم از اتراق در کنار رودخانه و مناطق سیل خیر خودداری کنند.

,

وی با اشاره به حضور مسافران نوروزی در استان یزد، گفت: مسافران نوروزی از اسکان در فضای باز و پارک ها خودداری کنند و به مکان های سرپوشیده ای که ستاد اسکان استان در نظر گرفته است مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه