اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خبر داد؛

افزایش ۸۲ درصدی بازدیدهای نوروزی در کرمانشاه

افزایش ۸۲ درصدی بازدیدهای نوروزی در کرمانشاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: آمار بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۲ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید قادری در گفتگو با مرصاد ، اظهار داشت: تعداد بازدید از مراکز تاریخی و تفریحی و توریستی استان کرمانشاه از بیست و نهم اسفند تا پایان روز چهارم، ۵۱۰ هزار و ۹۱۲ نفر بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۸۲ درصدی بازدیدها حکایت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در این ایام ۲۱۱ هزار و ۷۸۱ نفر در واحدهای قامتی استان اسکان یافتند.

,

قادری از اسکان پنج هزار و ۷۱ نفر در هتل‌ها، دو هزار و ۶۳۱ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی، سه هزار و ۳۹۰ نفر در زائر سراها، ۱۲ هزار و ۵۳۵ نفر در خانه‌های مسافر بدو مجوز تحت نظارت، یک هزار و ۱۹۶ در هتل آپارتمان‌ها، سه هزار و ۵۱۳ نفر در مهمان پذیرها، ۹۷۴ نفر در مجتمع گردشگری، دو هزار و ۸۱۵ نفر در خانه‌های مسافر دارای مجوز و ۹۰ هزار و ۸۷۶ در کمپ‌های گردشگری خبر داد.

,

وی افزود: بیشترین بازدیدهای به عمل آمده از جاذبه‌های طبیعت گردی و در رأس آن طاقبستان انجام شده که طی روز گذشته آمار بازدید آن به شش هزار و ۱۹۲ نفر رسیده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین ۱۹۳ هزار و ۱۴۲ نفر از جاذبه‌های دست ساز استان و ۸۸ هزار و ۴۷۲ نفر از جاذبه تاریخی و فرهنگی طی مدت مذکور بازدید کردند.

,

به گفته قادری ۶۹۴ بازدید نظارتی توسط بازرسین انجام شده که ۱۹۹ بازدید از مراکز اقامتی، ۲۵۳ مورد از مراکز اقامتی و مراکز پذیرایی بین راهی، ۶۶ مورد از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۷۶ مورد از مراکز اقامت موقت انجام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه