اخبار داغ

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

پذیرش ۱۲۳ هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

پذیرش ۱۲۳ هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا پایان روز چهارم فروردین، ۱۲۳ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرتضی رئیسی حسنلنگی،معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب ۳۴ هزار و ۷۹ خانوار است که با احتساب تعداد نفر روز شمار مسافران پذیرش شده در ستاد های اسکان فرهنگیان هرمزگان به ۳۶۹ هزار نفر روز رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی ادامه داد: با وجود شرایط نامساعد جوی و بارندگی های شدید در بسیاری از نقاط استان خوشبختانه ستادهای اسکان فرهنگیان با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی بدون وقفه در حال خدمات رسانی به مسافران عزیز نوروزی هستند.

,

وی تصریح کرد: بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و دو در شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم است که با پیگیری و دستور مدیرکل آموزش و پرورش نسبت به توسعه امکانات و افزایش خدمات رسانی در این مناطق اقدام گردید.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با توجه به ناپایداری هوا و بارش های پراکنده در برخی مناطق استان که با جاری شدن سیل نیز همراه است خدمات رسانی بی وقفه در ستادهای اسکان فرهنگیان استان ادامه دارد.

,

رئیسی تصریح کرد:شرایط جوی باعث افزایش تقاضا برای اسکان در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شده است که با توجه به ظرفیت و استفاده حداکثری از همه امکانات از جمله نمازخانه ها سالن ها، کریدور ها و … در مدارس تا جایی که امکان آن فراهم بود نسبت به اسکان مسافران اقدام کردیم.

,

وی اضافه کرد: با توجه به شدت و تداوم بارش ها، در برخی از ساعات تقاضا فراتر از امکانات و ظرفیت‌های موجود بود که با همه مشکلات اسکان متقاضیان مدیریت شد.

,

این مسوول در پایان گفت: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند با تامین محل اسکان برای مسافران عزیز نوروزی، خاطره خوبی را برای عزیزان فرهنگی در سفر به هرمزگان فراهم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه