اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

آمادگی نسبی برای مقابله با بحران‌های احتمالی را داریم

آمادگی نسبی برای مقابله با بحران‌های احتمالی را داریم
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی استان از آمادگی نسبی خوبی برخورداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ هادی هادی نسب در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با تمهیدات صورت گرفته در برابر مقابله با بحران احتمالی اظهار کرد: هرچند بحران به رویدادهایی گفته می‌شود که برخی اوقات از کنترل و قدرت خارج است، اما در حال حاضر در وضعیت مناسبی برای مقابله با بحران احتمالی به سر می‌بریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های امدادی هلال‌احمر، اورژانس؛ راهداری‌ها، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند، تصریح کرد: به همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط توصیه‌های لازم را کرده‌ایم و با توجه به امکاناتی که در اختیارداریم و در حد توان آمادگی نسبی را برای مدیریت بحران احتمالی داریم.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد تصریح کرد: با توجه به هشدارهای اعلام‌شده از سوی سازمان هواشناسی کشور، به تمام فرمانداران استان توصیه‌های لازم را اعلام کرده‌ایم.

,

وی با بیان این که دستگاه‌های راهداری در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت بروز مشکل بتوانند آن را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند، افزود: امکانات و تجهیزات لازم ازجمله جرثقیل و غیره در حالت آن کال قرار دارند و شهرداری‌های اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

هادی نسب با تأکید بر اینکه مسافران نوروزی و مردم توصیه‌های مدیریت بحران را جدی بگیرند و تمهیدات لازم را بی اندیشند، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش حضور مسافران نوروزی در استان یزد تاکنون با مشکلی مواجه نشدیم و امیدواریم من‌بعد هم مشکلی پیش نیاید.

,

آمادگی نیروهای امدادی جهت کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل

, آمادگی نیروهای امدادی جهت کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل, آمادگی نیروهای امدادی جهت کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل,

مدیرکل مدیریت بحران استان از آمادگی نیروهای امدادی جهت کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل استان‌های شمالی خبر داد و افزود: هرچند استان یزد جزو استان معین شهرهای شمالی نیست اما آمادگی دارد تا در صورت نیاز و دستور از سازمان مدیریت بحران کشور در این زمینه پیشتاز باشد.

,

وی افزود: طی تماس با معاون سازمان مدیریت بحران کشور این آمادگی اعلام شد و منتظر اعلام نظر مرکز هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه