اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر یزد:

جلسه انتخاب شهردار یزد امشب برگزار می شود/کمک مالی به رسانه ها صحت ندارد

جلسه انتخاب شهردار یزد امشب برگزار می شود/کمک مالی به رسانه ها صحت ندارد
سخنگوی شورای شهر یزد در خصوص برنامه شورا برای انتخاب شهردار گفت: با توجه به فرصت‌های ازدست‌رفته امشب اولین جلسه در مورد انتخاب شهردار با حضور اعضا برگزار و درزمینهٔ گزینه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محسن عباسی در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا؛ در خصوص برنامه شورا برای انتخاب شهردار گفت: با توجه به فرصت‌های ازدست‌رفته امشب اولین جلسه در مورد انتخاب شهردار با حضور اعضا برگزار و درزمینهٔ گزینه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی شورای شهر یزد در پاسخ به این سؤال که آیا شورای پنجم این بار شهردار بدون حرف‌وحدیثی را انتخاب خواهد کرد یا خیر گفت: ما در انتخاب‌های گذشته نیز به این امر توجه داشتیم و افرادی که انتخاب شدند افراد شایسته و مدیران خوبی بودند اما خب وزارت کشور هم دغدغه‌های خودش را دارد و امیدواریم این ماجرا هرچه زودتر ختم به خیر شده و شهر بیش از این منتظر انتخاب شهردار نماند.

,

وی در خصوص اقدامات شورای شهر یزد برای تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید گفت: مطمئناً تولید نجات بشر جوامع بشری است و جوامعی که مولد نباشند مجبور به وابستگی هستند و جوامع وابستگی محکوم‌به انحطاط هستند بحث تولید موضوع بسیار مهمی است که در شرایط فعلی جنگ اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در شورای شهر هم این بحث همواره جدی بوده ویقینا در سال جاری هم توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت.

,

 وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هم در حوزه فرهنگی وهم در حوزه اجرایی تا حد توان و امکان به آن جامه عمل بپوشاند و دردستور کار شهرداری و دستگاه‌های تابعه آن قرار گیرد

,

وی بارد شایعه کمک مالی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به برخی رسانه‌ها گفت: اولاً شان رسانه‌ها بیش از این بوده که بخواهند چشم‌داشتی به شورا داشته باشند و در ثانی اگر بخواهیم به رسانه‌ها کمک کنیم همه رسانه‌ها را به یک‌چشم نگاه خواهیم کرد.

,

وی افزود: در سال گذشته سازمان فرهنگی تفریحی بیش از 3 هزار برنامه فرهنگی در شهر اجرا کرده و درراستای شفاف‌سازی مالی به آن‌ها اعلام کردیم تا هزینه‌های خود را رسانه‌ای کنند.

,

وی تصریح کرد: البته در سال گذشته مبلغ ناچیزی به‌عنوان عیدی به باشگاه خبرنگاران پرداخت‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه