اخبار داغ

واکنش معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر لزوم تخلیه شهرک بسیجیان سرآبتاوه

واکنش معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر لزوم تخلیه شهرک بسیجیان سرآبتاوه
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر تخلیه اهالی شهرک بسیجیان سرآبتاوه را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، یکی از شهروندان ساکن در شهرک بسیجیان سرآبتاوه در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: افرادی به درب خانه ها مراجعه کردند و کاغذی را به صاحبان خانه ها  دادند و گفته اند که هر چه سریع تر خانه ها را ترک کنید چرا که ممکن است دچار آب گرفتگی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

 

,

این شهروند گفت: برای اطمینان به برخی از همسایه هایمان مراجعه کردم که ببینم ایا این کاغذ را فقط به من داده اند یا خیر بعد متوجه شدم که به همه اهالی شهرک بسیجیان سرآبتاوه این کاغذ را داده اند و به صورت زبانی هشدار داده اند که خانه را خالی کنند.

,

گویا در این کاغذ نکات مثبتی در خصوص رعایت نکات ایمنی هنگام وقوع هر گونه اتفاقی نکاتی نوشته شده بود اما افرادی که این کاغذ ها را درب خانه ها برده و تحویل داده اند به صورت زبانی و سر خود  گفته اند که خانه ها را تخلیه کنید.

,

 

,

بر همین اساس در گفتگو با معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را بررسی کردیم؛ عزیز فیلی در گفتگو با صبح زاگرس مردم اخبار را از رسانه های معتبر و شبکه دنا دنبال کنند این موضوع را تکذیب می کنم.

, صبح زاگرس,

 

,

وی ادامه داد: اینکه گفته اند شهرک بسیجیان سرآبتاوه باید تحلیه شود حرف بی خودی است و صحت ندارد برای بررسی بیشتر موضوع مدیرکل بحران را به این منطقه می فرستم که موضوع را بررسی کند.

,

 

,

معاون عمرانی استاندار گفت: مردم باید خونسردی خودشان را حفظ کنند و مراقب باشند اما این چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه