اخبار داغ

ارائه خدمات هلال احمر به بیش از ۱۶۰۰ مسافر نوروزی در البرز

ارائه خدمات هلال احمر به بیش از ۱۶۰۰ مسافر نوروزی در البرز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از ارائه خدمات توسط ۲۸۲ عضو جوان البرزی به هزار و ۶۲۴ نفر از هموطنان و مسافران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ناصر چرخساز گفت: با آغاز سفرهای نوروزی، طبق سال‌ های گذشته جمعیت هلال احمر استان البرز از تاریخ 28 اسفند تا 17 فروردین برای ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث و سوانح، معرفی اهداف و فعالیت‌های سازمان جوانان، به مسافران نوروزی خدمات امدادی، بهداشتی، فرهنگی و مذهبی ارائه می‌ دهند.
 
وی روز دوشنبه افزود: تا کنون یک هزار و ۶۲۴ مسافر در فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و ایستگاه سلامت خدمات بشردوستانه و عام المنفعه دریافت کردند.
 
ناصر چرخساز اظهار داشت: در شش روز نخست طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان البرز ۲۸۲خواهر و برادر از کانون‌های طلاب، جوانان، دانشجویی، دانش‌آموزی، غنچه‌ها و روستایی در 10 پست سراسر استان به مسافران خدمات ارائه کردند.
 
وی تصریح کرد: ۲۸۸  تن با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت خدمات مشاوره‌ای در زمینه ایدز، اعتیاد و فشار خون دریافت کردند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز درباره خدمات اعضا گفت: ۴۲۵ کودک از آموزش و خدمات تفریحی و فرهنگی فضای دوستدار کودک استفاده کردند.
 
وی با اشاره به استقرار خیمه‌ های نماز در سطح استان بیان کرد: در این طرح ۱۴۹ نمازگزار به خیمه‌های نماز مراجعه و از اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و نماز جماعت بهرمند شدند.
 
چرخساز گفت: در مجموع ۱۳۳۱ کتاب، بروشور، نقشه، لوح فشرده، تقویم و غیره به مسافران اهدا شد.
 
این مقام مسئول درخصوص پویش بهبود رفتارهای ترافیکی اظهار کرد: تا کنون ۳۱۲ تن از هموطنان با پیوستن به پویش بهرفت، سفری ایمن را برای خود و خانواده تضمین کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه