اخبار داغ

رئیس اتحادیه پوشاک همدان:

۶۰ درصد پوشاک ایران را همدان تولید می کند

۶۰ درصد پوشاک ایران را همدان تولید می کند
رئیس اتحادیه پوشاک همدان با بیان اینکه دولت باید برای حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید و برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات سوبسید بدهد گفت: همدان در بحث تولید پوشاک جایگاه خوبی دارد و ۶۰ درصد پوشاک ایران را همدان تولید می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت ناصری امروز در گفت‌وگو با نافع، با بیان اینکه در بحث رونق تولید و برای محقق کردن این شعار باید دولت از تولیدکنندگان حمایت جدی کند اظهار داشت: مواد اولیه و ماشین آلات و هزینه‌های بیمه جز مشکلات تولیدکنندگان است و اگر مدیران قدمی بردارند سال ۹۸ سال خوبی از نظر تولید خواهد بود.
وی افزود: دولت باید برای حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید و برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات سوبسید بدهد.
رئیس اتحادیه پوشاک همدان تصریح کرد: تولید کنندگان با سرمایه خود کار می کنند و روی پای خود ایستاده اند اما باید حمایت شوند تا مواد اولیه وارد شود و تولید کننده، توزیع کننده نشود.
ناصری خاطر نشان کرد: همدان در بحث تولید پوشاک جایگاه خوبی دارد و ۶۰ درصد پوشاک ایران همدان با افراد همدانی تولید می کند و این حوزه نیازمند حمایت جدی است.
وی با بیان اینکه گرانی دستمزد و افزایش هزینه بیمه باعث تعدیل نیرو میشود گفت: این شعار می‌تواند  در صنف ما محقق شود و به رونق تولید کمک کند.
رئیس اتحادیه پوشاک همدان تاکید کرد: ما نیروی توانا و خوبی داریم که می تواند در این حوزه به معنای واقعی کلمه رونق تولید را محقق کند و در این خصوص باید راهکار و تدبیری اندیشیده شود.
این تولید کننده پوشاک بیان کرد:  ما در همدان بهترین تولید کننده ها را داریم ولی ماشین آلات ما به روز نیست و برای رونق تولید نیاز به مواد اولیه داریم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه