اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

تجهیزات و ماشین آلات راه سازی به مناطق سیل زده اعزام شد/ امدادرسانی گردان های بیت المقدس و امام علی(ع)

تجهیزات و ماشین آلات راه سازی به مناطق سیل زده اعزام شد/ امدادرسانی گردان های بیت المقدس و امام علی(ع)
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تمام نیروی های وظیفه، بسیجی و پاسدار برای امداد رسانی به مناطق خسارت دیده ناشی از بارندگی های سیل آسا وارد عمل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ علی حسین پازدار در گفت وگو با  سفیرافلاک پیرامون اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده استان گفت: از صبح امروز به درخواست استانداری و فرمانداری شهرستان های خرم آباد و پلدختر تمام نیروی های وظیفه، بسیجی و پاسدار برای امداد رسانی به مناطق خسارت دیده ناشی از بارندگی های سیل آسا وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که تمام پاسداران و بسیجیان سپاه استان در حال آماده باش هستند، گفت:  همان ساعات اولیه صبح از طریق قرارگاه فضای مجازی استان ضمن اطلاع رسانی به ساکنین حریم رودخانه ها هشدارهای لازم برای هوشیاری و مراقبت های لازم به منظور جلوگیری از نفوذ آب به داخل خانه ها داده شده است.

,

 

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اعزام گردان های بیت المقدس و امام علی(ع) به مناطق سیل زده شهرستان های خرم آباد و پلدختر، اظهارداشت: تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و ماشین آلات راه سازی جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر اعزام می شوند.

,

 

,

سرهنگ پازدار با اشاره به حضور میدانی فرماندهان نواحی خرم آباد و پلدختر به همراه تمام پاسداران و بسیجیان در مناطق آسیب دیده گفت: تمام امکانات، تجهیزات اسکان از قبیل چادر و پتو، سوله ها و سالن های ورزشی سپاه استان در اختیار مسافران نوروزی در مسیر مانده پلدختر قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه