اخبار داغ

اعزام ۶ کامیون حامل محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده/ گیلان؛ لوازم خانگی ۱۰۰۰ خانوار سیل‌زده را تأمین می کند

اعزام ۶ کامیون حامل محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده/ گیلان؛ لوازم خانگی ۱۰۰۰ خانوار سیل‌زده را تأمین می کند
در راستای کمک رسانی به مردم سیل زده شمال کشور، کاروان کمک‌های غذایی و بهداشتی گیلانی‌ها باهمت سپاه قدس گیلان فردا به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود و لوازم‌خانگی یک هزار خانوار سیل‌زده نیز در گیلان تهیه و به مناطق سیل زده ارسال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، بعد از وقوع سیل در روزهای ابتدایی سال جاری در استان های گلستان و مازندران، بسیج عمومی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از 8دی، بعد از وقوع سیل در روزهای ابتدایی سال جاری در استان های گلستان و مازندران، بسیج عمومی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده تشکیل شد., 8دی,

در این راستا مردم گیلان نیز که در همه عرصه ها و حوادث مختلف در کمک‌رسانی به مردم پای کار بوده‌ است با همدلی همیشگی به کمک مردم سیل زده آمده اند.

,

** اعزام 6 کامیون حامل محموله های کمکی به مناطق سیل زده

, ** اعزام 6 کامیون حامل محموله های کمکی به مناطق سیل زده, ** اعزام 6 کامیون حامل محموله های کمکی به مناطق سیل زده,

احمد ابراهیمی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گفتگو با 8دی در رابطه با ارسال محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده شمال کشور، اظهار کرد: پس از وقوع سیل در استان های گلستان و مازندران، همه نیروها برای کمک رسانی به مردم سیل زده بسیج شده اند.

,

وی با بیان اینکه گیلان به عنوان معین استان مازندران انتخاب شده است، گفت: یک کاروان شامل 6 کامیون از محموله های کمکی شامل بیش از 30هزار بطری آب معدنی، 12هزار کنسرو، بیش از 1500 بسته از وسایل بهداشتی صبح روز سه شنبه از مقابل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت به سمت شهر ساری حرکت می کند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حجم کمک های ارسالی هر روز بیشتر می شود، گفت: در روزهای آتی محموله های کمکی بیشتری به منطقه اعزام می شود.

,

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و حوزه‌های نواحی سپاه قدس گیلان آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده هستند، خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی پس از دریافت به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

,

 

,

** گیلان؛ لوازم خانگی 1000 خانوار سیل‌زده را تأمین می کند

, ** گیلان؛ لوازم خانگی 1000 خانوار سیل‌زده را تأمین می کند, ** گیلان؛ لوازم خانگی 1000 خانوار سیل‌زده را تأمین می کند,

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه هماهنگی جهت کمک به سیل‌زدگان شمال کشور، اظهار کرد: مردم گیلان همیشه در کمک‌رسانی در تمامی حوادث ادوار گذشته پای کار بوده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه لوازم‌خانگی یک هزار خانوار سیل‌زده در گیلان تهیه و به مناطق سیل زده ارسال می شود،  را تهیه کنیم بیان کرد: باید تلاش کنیم که این لوازم هر چه سریع‌تر مهیا شود تا کسانی که لوازم زندگی‌شان را ازدست‌داده‌اند دوباره شرایط زندگی مناسب را به دست آورند.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کاروان کمک‌های غذایی و بهداشتی گیلانی‌ها باهمت سپاه قدس گیلان فردا به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود، گفت: در روز مبعث پیامبر اکرم (ص) کاروان بزرگ لوازم‌خانگی با نام پویش مهر رضوی و پس از دریافت کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

,

عبدالله پور با بیان اینکه این کار با مشارکت سپاه قدس گیلان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال‌احمر و آستان قدس رضوی انجام می‌شود گفت: مردم کمک‌های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد، هلال‌احمر و پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل و کمک‌های نقدی خود را نیز به شماره‌حساب‌های هلال‌احمر و کمیته امداد واریز کنند.

,

 

,

** اعزام محموله غذایی ۱۵ تنی توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به مناطق سیل زده

, ** اعزام محموله غذایی ۱۵ تنی توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به مناطق سیل زده, ** اعزام محموله غذایی ۱۵ تنی توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به مناطق سیل زده,

ولی پور مدیرعامل هلال احمر گیلان نیز از آمادگی جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت اعزام به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: فراخوان اعلام آمادگی به پزشکان متخصص و فوق تخصص جهت اعزام انجام‌شده و در صورت اعلام نیاز به مناطق سیل‌زده اعزام خواهند شد.

,

وی افزود: یک محموله غذایی ۱۵ تنی برنج، حبوبات و کنسرو توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان به استان گلستان ارسال‌شده است.

,

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: وسایل ضروری منزل مانند وسایل برقی، اجاق‌گاز، بخاری و فرش جزو نیازهای اصلی است.

,

 

,

** کاروان بزرگ لوازم ضروری خانگی روز مبعث به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود

, ** کاروان بزرگ لوازم ضروری خانگی روز مبعث به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود, ** کاروان بزرگ لوازم ضروری خانگی روز مبعث به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود,

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه کاروان بزرگی در روز مبعث در حوزه لوازم ضروری خانگی به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود، بیان کرد:  هدف کلی ما تجهیز لوازم‌خانگی یک هزار واحد منزل مسکونی مناطق سیل‌زده است.

,

وی با بیان اینکه در منطقه سیل‌زده آق‌قلا 50 درصد آسیب دیدگان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: محموله کمکی گیلان به دو استان مازندران و گلستان ارسال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه