اخبار داغ

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس؛

28 منزل مسکونی در طوفان و بارندگی اخیر بندرعباس دچار خسارت شدند

28 منزل مسکونی در طوفان و بارندگی اخیر بندرعباس دچار خسارت شدند
مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس از وارد شدن خسارت به 28 منزل مسکونی در بارندگی و طوفان اخیر در این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حمیدرضا حیدری‌پوری، مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه 28 منزل مسکونی در طوفان و بارندگی اخیر بندرعباس دچار خسارت شدند، اظهار کرد: از روزهای ابتدایی سال جاری شاهد بارش باران و وقوع طوفان در بخش‌های جنوبی کشور هرمزگان و خصوصا بندرعباس بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده ویژه بارندگی و همچنین مد نظر قرار داشتن شرایط روزهای ابتدایی سال و ورود حجم قابل توجهی از مسافران و گردشگران نوروزی، گفت: 23 تیم اجرایی به منظور رفع نقاط آبگیر در شهر بندرعباس فعالیت داشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط شهر به حالت عادی باز کشت.

,

حیدری پور با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای مرتبط با این شرایط به دستور شهردار در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند، عنوان کرد: این تیم‌ها مناطق سه‌گانه را تحت پوشش قرار داده‌اند.

,

وی افزود: به دنبال این بارندگی‌ها، 28 منزل مسکونی در محلات مختلف که دچار خسارات جزئی و کلی شده‌ بودند، مورد ارزیابی قرار گرفته و مواردی که نیاز به کمک داشته از طریق شهرداری و هلال احمر اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

,

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس بیان کرد: این منازل مسکونی در شهرک توحید، تپه الله اکبر، پشت‌شهر، آزادگان و غیره بوده است.

,

حیدری پور خاطرنشان کرد: با وجود ورود حجم قابل توجهی از مهمانان و مسافران نوروزی به شهر بندرعباس، از وضعیت شهروندان غافل نیستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه