اخبار داغ

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

نزدیک به 11 هزار نفر در مراسم اعتکاف امسال شرکت کردند/یزد؛ میزبان بیشترین معتکف در استان

نزدیک به 11 هزار نفر در مراسم اعتکاف امسال شرکت کردند/یزد؛ میزبان بیشترین معتکف در استان
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان این مطلب که مراسم معنوی اعتکاف امسال در 149 مسجد استان برگزارشده است گفت: در حدود 11 هزارنفردر سراسر استان در این مراسم معنوی شرکت کردندکه 55 درصد خواهران و 45 درصد را برادران تشکیل دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام علی کارگر در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا؛ بابیان این مطلب که مراسم معنوی اعتکاف امسال در 149 مسجد استان برگزارشده است گفت: در حدود 11 هزارنفردر سراسر استان در این مراسم معنوی شرکت کردندکه 55 درصد خواهران و 45 درصد را برادران تشکیل دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیشترین تعداد معتکفان را مربوط به شهرستان یزد با سه هزار و747 نفر دانست و اظهار داشت: پس از شهرستان یزد، شهرستان‌های میبد با یک هزار و 602 نفر و اردکان با یک هزار و 171 نفر رتبه‌های دوم و سوم را درزمینهٔ تعداد معتکفین استان به خود اختصاص داده‌اند.

,

 وی ابراز داشت: حضور بیش از 10 هزارنفری معتکفان علیرغم شرایط زمانی ایام عید نوروز قابل‌توجه است

,

معاون فرهنگی تبلیغات استان در زمینه حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف امسال هم گفت: 130 دانشجو به میزبانی یک مسجد به‌صورت اختصاصی و 665 دانش‌آموز هم در پنج مسجد شامل 455 دختر و 210 پسر معتکف بودند.

,

گفتنی است شهرستان یزد با 27 مسجد، میبد با 23 مسجد، تفت با 22 مسجد، اردکان با 18 مسجد و مهریز با 12 بیشترین تعداد مساجد را در میزبانی از معتکفان داشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه