رئیس جامعه هتلداران استان یزد گفت: میزان مراجعه مسافران نوروزی در استان یزد با ظرفیت هتلها همخوانی دارد و هیچ کمبود و مشکلی در زمینه پذیرش مسافران در یزد وجود ندارد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیر ناصر طباطبایی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت پذیرش مسافران در مجموعههای اقامتی استان یزد گفت: میزان مراجعه مسافران نوروزی در استان یزد با ظرفیت هتلها همخوانی دارد و هیچ کمبود و مشکلی در زمینه پذیرش مسافران در یزد وجود ندارد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,رضایت بالای مسافران از سرویسدهی مجموعه های اقامتی استان
وی با بیان اینکه سرویسدهی مجموعههای اقامتی استان با رضایت بالای مسافران مواجه بوده است، افزود: مسافران از این سرویسدهی رضایت بالای 90 درصد دارند و تعداد شکایات از اماکن و تاسیسات گردشگری به نسبت سال گذشته بسیار کمتر بوده است.
رئیس جامعه هتلداران استان یزد عنوان کرد: ظرفیت مجموعههای اقامتی مجاز از جمله تاسیسات گردشگری، هتلها، بومگردیها، خانههای مسافر مجاز و .. از نظر پذیرش مسافر وضعیت خوبی دارند و تقریبا ظرفیت تکمیل است و هیچ کمبودی نیز وجود ندارد.
2.5 روز متوسط اقامت مسافران در یزد
طباطبایی با بیان اینکه تعداد مسافران نوروزی در یزد نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است، گفت: پیک مسافر در استان یزد مربوط به روزهای سوم و چهارم فروردین ماه بوده و متوسط اقامت مسافران در مجموعههای اقامتی استان 2.5 روز بوده است.
انتهای پیام/
رضایت بالای مسافران از سرویسدهی مجموعه های اقامتی استان
وی با بیان اینکه سرویسدهی مجموعههای اقامتی استان با رضایت بالای مسافران مواجه بوده است، افزود: مسافران از این سرویسدهی رضایت بالای 90 درصد دارند و تعداد شکایات از اماکن و تاسیسات گردشگری به نسبت سال گذشته بسیار کمتر بوده است.
رئیس جامعه هتلداران استان یزد عنوان کرد: ظرفیت مجموعههای اقامتی مجاز از جمله تاسیسات گردشگری، هتلها، بومگردیها، خانههای مسافر مجاز و .. از نظر پذیرش مسافر وضعیت خوبی دارند و تقریبا ظرفیت تکمیل است و هیچ کمبودی نیز وجود ندارد.
2.5 روز متوسط اقامت مسافران در یزد
طباطبایی با بیان اینکه تعداد مسافران نوروزی در یزد نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است، گفت: پیک مسافر در استان یزد مربوط به روزهای سوم و چهارم فروردین ماه بوده و متوسط اقامت مسافران در مجموعههای اقامتی استان 2.5 روز بوده است.
انتهای پیام/
رضایت بالای مسافران از سرویسدهی مجموعه های اقامتی استان
, رضایت بالای مسافران از سرویسدهی مجموعه های اقامتی استان, رضایت بالای مسافران از سرویسدهی مجموعه های اقامتی استان,وی با بیان اینکه سرویسدهی مجموعههای اقامتی استان با رضایت بالای مسافران مواجه بوده است، افزود: مسافران از این سرویسدهی رضایت بالای 90 درصد دارند و تعداد شکایات از اماکن و تاسیسات گردشگری به نسبت سال گذشته بسیار کمتر بوده است.
,رئیس جامعه هتلداران استان یزد عنوان کرد: ظرفیت مجموعههای اقامتی مجاز از جمله تاسیسات گردشگری، هتلها، بومگردیها، خانههای مسافر مجاز و .. از نظر پذیرش مسافر وضعیت خوبی دارند و تقریبا ظرفیت تکمیل است و هیچ کمبودی نیز وجود ندارد.
,2.5 روز متوسط اقامت مسافران در یزد
, 2.5 روز متوسط اقامت مسافران در یزد, 2.5 روز متوسط اقامت مسافران در یزد,طباطبایی با بیان اینکه تعداد مسافران نوروزی در یزد نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است، گفت: پیک مسافر در استان یزد مربوط به روزهای سوم و چهارم فروردین ماه بوده و متوسط اقامت مسافران در مجموعههای اقامتی استان 2.5 روز بوده است.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه