اخبار داغ

رییس میراث فرهنگی تربت حیدریه خبر داد؛

بازدید ۱۲۰ هزار زائر و مسافر از جاذبه های تاریخی و گردشگری تربت حیدریه

بازدید ۱۲۰ هزار زائر و مسافر از جاذبه های تاریخی و گردشگری تربت حیدریه
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت: در مرحله نخست تعطیلات نوروزی تا پنجم فروردین ماه ۱۲۰ هزار زائر و مسافر از جاذبه های تاریخی و گردشگری تربت حیدریه بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی در گفت و گو با تابان تربت؛ اظهار داشت: در پیوند با این موضوع بیشترین بازدید ها از مجموعه تاریخی قطب الدین حیدر . ابشار رودمعجن، حصار، مجموعه کدکن، سد نسر، بکاول و کارگاههای ابریشم کشی روستای ملی بسک بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: بر این ساس و در مرحله نخست تعطیلات نوروزی ۲۴ هزار نفر در مدارس، مهمانسراها، زائرسراها، بقاع متبرکه، اقامتگاهای بومگردی و کمپهای موقت نیز اسکان داشتند.

,

 

,

دبیر ستاد خدمات سفر تربت حیدریه  مهمترین برنامه ها در جهت جذب و ماندگاری گردشگر را شامل؛ راه اندازی اقامتگاههای بومگردی، برگزاری جشن های نوروزگاهها در روستاها و شهر، راه اندازی تاکسی گردشگر برگزاری تورهای تربت گردی چاپ ۳۰ هزار اقلام تبلیغاتی و عنوان کرد.

,

 

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در تشریح اقدامات انجام شده حوزه تحت پوشش در مرحله نخست تعطیلات نوروزی گفت: در مرحله نخست تعطیلات ارائه خدمات به بیش از ۲۰۱۴ بیمار در اورژانس بیمارستان نهم دی و همچتین ارائه خدمات به ۹۷۲بیمار بستری شده در بیمارستان نهم دی انجام شده است.

,

 

,

سعیدرضا قنبری زاده، ارائه ۲۲۶۵ مورد خدمات پاراکلینیکی در بخش های بستری و ارائه ۱۷۸۸ مورد خدمات پاراکلینیکی در واحدهای سرپایی، انجام ۴۹ مورد جراحی سزارین را بخشی دیگر از خدمات عنوان کرد.

,

 

,

وی افزود: در این ایام ۲۷۰۷ نفر به درمانگاهها مراجعه و  ۹۴۵مورد بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۸ مرکز متخلف بهداشتی به مراکز قضایی معرفی و ۱۰۳۰ کیلو گرم مواد فاسد نیز معدوم شده است.

,

 

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از انجام ۱۷۸ ماموریت شهری و ۲۱۳ ماموریت جاده ای توسط اورژانس ۱۱۵ و اعزام ۲۷۶نفر به بیمارستان توسط اورژانس نیز خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه