اخبار داغ

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان خبر داد؛

بازدید ۳۱۰ هزار نفر از اماکن متبرکه کرمان

بازدید ۳۱۰ هزار نفر از اماکن متبرکه کرمان
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان از بازدید ۳۱۰ هزار نفر زائر و مسافرنوروزی از اماکن متبرکه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله رستمی مسؤل روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان ، اظهار داشت: طرح نوروزی آرامش بهاری سازمان اوقاف  همزمان با ایام تعطیلات نوروزی به منظور خدمات به زائران و گردشگران نوروزی همزمان با سراسر کشور در ۴۰ امامزاده استان کرمان در حال برگزاریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی میزبان گردشگران ،زائران و مسافران نوروزی هستیم گفت:برنامه های این طرح نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه در اماکن متبرکه استان ادامه دارد.

,

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان با اشاره به جزئیات این طرح نوروزی افزود: از ابتدای مراسم لحظه تحویل سال نو تا پایان پنجمین روز از فروردین ماه بیش از ۳۱۰ هزار نفر از اماکن متبرکه استان بازدید کردند  که به ۱۰ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان خدمات اسکان و پذیرایی انجام شده است.

,

رستمی با اشاره به حضور وفعالیت ۹۰ مبلغ بومی و اعزامی در غرفه های خیمه معرفت مستقر در امامزادگان شاخص استان اذعان داشت: بیش از ۳۵ هزار نفر تاکنون از غرفه های  این طرح بازدید کردند.

,

وی همچنین از ثبت یک مورد وقف منفعتی در شهرستان رابر  به عنوان اولین وقف امسال استان نام برد و ادامه داد: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مراسم عقد ۴ زوج جوان در محل اماکن متبرکه استان برگزارشد.

,

رستمی  با اشاره به راه اندازی  سامانه پاسخ گویی  به نظرات و سوالات گردشگران نوروزی افزود: سامانه پیامکی (۱۰۰۰۰۱۱۴۳۴۱) اداره کل اوقاف استان در هر ساعت از شبانه روز جهت حال رفاه گردشگران نوروزی آماده پاسخ گویی می باشد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به خدمات رسانی تعداد زیادی از دستگاهها و نهادها در ایام نوروز به مسافران و گردشگران، اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان در راستای اهداف برنامه های  سازمانی خود اقدام به برگزاری طرح نورزی  آرامش بهاری با استفاده از ظرفیت های امامزادگان و بقاع متبرکه کرده است .

,

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: در راستای کمک رسانی و خدمات به مسافران نوروزی تمامی امامزادگان و اماکن زیر نظر اداره کل اوقاف در شرایط بروز تغییرات آب و هوایی و بارندگی های سیل آسا در استان  در آمادگی کامل می باشند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه