اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی زنجان/ محورهای استان زنجان لغزنده است

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی زنجان/ محورهای استان زنجان لغزنده است
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها به دلیل بارش برف و باران بهاری در محورهای کوهستانی استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: باتوجه به ورود سامانه بارشی سرد به استان زنجان شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی و باران در دیگر محورها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان زنجان گفت: به علت بارش شدید باران ترافیک در اتوبان «زنجان ـ تبریز» و «زنجان ـ قزوین» سنگین است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی گفت: سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی حتما خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

,

وی با اشاره به بارش باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه از سبقت غیر‌مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

,

مظفری ابراز کرد: رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود، سبب بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر خواهد شد.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به هشدارهای هواشناسی و خطر وقوع سیل در بیشتر راه‌های مواصلاتی تاکید کرد و افزود: رانندگان باید با احتیاط در راه‌های استان تردد کنند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه