اخبار داغ

با اعزام 5 هزار زائر محقق می شود؛

حضور نوروزی مردم زنجان در یادمان های دفاع مقدس/ سیل اردوهای راهیان نور را متوقف نکرد

حضور نوروزی مردم زنجان در یادمان های دفاع مقدس/ سیل اردوهای راهیان نور را متوقف نکرد
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:در قالب اردوهای راهیان نور 5 هزار زنجانی از یادمان های دوران دفاع مقدس بازدید می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اعزام اردوهای راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نخستین اعزام کاروان‌ ها در تاریخ 24 اسفندماه سال گذشته انجام شد، تصریح کرد: دو هزار نفر از مردم زنجان تا 13 فروردین ماه امسال به این مناطق اعزام می شوند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه اردوهای دانشجویی از 15 اسفند ماه سال گذشته انجام شد، افزود: یک هزار دانشجوی زنجانی تا 24 اسفند در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاضر شدند.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در دی ماه سال گذشته نیز دانش آموزان زنجانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

,

طهماسبی با بیان اینکه این اعزام در چهار مرحله انجام شد، افزود:یک هزار و 500 از مناطق عملیاتی والفجر8،علقمه،شلمچه،نهرخیم،دهلاویه،طلائیه،هویزه و پاسگاه زید بازدید کردند.

,

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به برگزاری این اردوها تاکید دارند و بارها خودشان به مزار شهدا سرکشی کرده اند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه سالانه بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنند،افزود: در حال حاضر حضور مردم بیش از کاروان های اعزامی است.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 58 یادمان در مناطق عملیاتی خبرداد و گفت: بیش از 55 هزار مدیر و مسئول و 78 هزار خادم به زائران خدمات رسانی می کنند.

,

طهماسبی با بیان اینکه 25 هزار راوی تربیت و سازماندهی شده اند،بیان داشت: 18 هزار نفر روحانی به این مناطق سالانه اعزام می شوند.

,

وی گفت: در سال گذشته بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در طول سال اعزام شدند که تا پایان نوروز این اعزام ها ادامه دارد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور به مدت 4 روزه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند، افزود: زائران از یادمان های اروند کنار، والفجر 8،علقمه، نهر خیم،شلمچه،پاسگاه زید،طلایه،هور و ویزه، فتح المبین، معراج شهدا بازدید می کنند.

,

وی با بیان اینکه زائران در رزمایش نیز شرکت می کنند، افزود: یک نفر روحانی و راوی در اتوبوس های راهیان نور استان زنجان حضور دارند و در یادمان های شهدا نیز فرماندهان دوران دفاع مقدس،روایتگری می کنند.

,

این مسئول یادآور شد: قرارگاه راهیان نور استان زنجان همیشه فعال است و زائران زنجانی در این قرارگاه خدمات رسانی می شوند.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت جوی استان های کشور و احتمال وقوع سیل، گفت: اعزام های استان زنجان انجام شده است و آخرین اعزام 9 فروردین در صورت مساعد بودن وضعیت جوی انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه