اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

ارسال کمک‌های مردم میاندورود به سیل‌زدگان گلستان+تصاویر

ارسال کمک‌های مردم میاندورود به سیل‌زدگان گلستان+تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از ارسال کمک‌های جمع‌آوری شده به مردم سیل‌زده گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به سیل اخیر و ایجاد خسارت به منازل، زمین‌های کشاورزی، جاده‌ها و پل‌ها، اظهار کرد: با حضور بسیجیان و تجهیزاتی نظیر بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر که با کمرشکن سپاه به مناطق بالادست حمل شدند راه روستاهای بالادست بازگشایی شد.

وی بیان کرد: بعد از وقوع سیل بسیج سازندگی سپاه میاندورود موادغذایی در مناطق سیل‌زده توزیع کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با بیان اینکه بسجیان آمادگی حضور در مناطق سیل‌زده برای کمک را در صورت ضرورت دارند، خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان و کمک به سیل زدگان تا پایان این بحران ادامه دارد.

اصغری همچنین با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، گفت: سپاه میاندورود اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های خیرین به این مناطق کرده است.
 

,
,
,
,

وی تصریح کرد: ظهر امروز مقدار 500 باکس آب معدنی، دو هزار قوطی کنسرو، 50 بسته خرما، 50 گیلو قند بسته بندی شده، حدود 100 تخته پتو و همچنین مقداری برنج و تعدادی مرغ توسط سپاه به استان گلستان ارسال شده است.

اصغری با تشکر از از همه مردم و خیرین و بسیجیانی که در سیل اخیر به سپاه پاسداران برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند، بیان کرد: اندیشه و تلاش بسیجیان این خدمت‌گزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.


,
,
,
,
, ,
, , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه