اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان عنوان گرد؛

خسارت سیل به ۳۶۸ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان

خسارت سیل به ۳۶۸ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: بر اساس گزارش‌های اولیه، سیلاب به بیش از ۳۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی در جنوب کرمان خسارت وارد کرده که بیشتر آن در شهرستان رودبارجنوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود جمیلی مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بارش باران در ۲۴ساعت گذشته در جنوب کرمان به خبرنگار ما گفت: بیشترین خسارت وارد شده به راههای روستایی ۵شهرستان قلعه گنج، جیرفت، رودبار، عنبرآباد و فاریاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

مسعود جمیلی با بیان اینکه سیلاب و بارش شدید باران به راه ارتباطی ۴۲ در جنوب کرمان خسارت وارد کرد افزود:در این سیل ۱۷پل در شهرستانهای قلعه گنج، رودبار و عنبر آباد دچار خسارت شامل شکسته شدن و تخریب دستکهای پل، تخریب رادیه برید، و تخریب قسمت زیادی از دریواسیون پلها در محورهای ارتباطی این شهرستانها شد.

,

وی از شن گرفتگی ۷دستگاه پل در محور بزرگراهی جیرفت _کهنوج خبر داد و گفت: با همت نیروهای راهداری و دستگاههای اداره راهداری کهنوج دهنه پلها بازگشایی شد. جمیلی از تخریب ۱۷ آبنما در محور رودبار به ایرانشهر و محور قلعه گنج جاسک خبر داد و گفت:این آبنماها با دستگاه های راهداری بازسازی و تعمیر شد و هم اکنون تردد در این محورها روان است.

,

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: ۴دستگاه پل لوله ای در محور قلعه گنج جاسک تخریب شد که با جایگزینی باکسهای بتنی و و تعمیر و بازسازی مجدد لوله های پل محور بازگشایی و تردد در جریان است.

,

مسعود جمیلی با بیان اینکه بازگشایی راه‌های روستایی خسارت‌دیده از سیلاب در جنوب استان کرمان آغاز شده است گفت: براساس گزارش‌های اولیه، سیلاب به بیش از ۳۶۸کیلومتر از راه‌های روستایی در جنوب کرمان خسارت وارد کرده که بیشتر آن در شهرستان رودبارجنوب است.

,

جمیلی از اعزام یک دستگاه بولدوزر به شهرستان رودبار و بخش زهکلوت این شهرستان برای بازگشایی راههای روستایی خب داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان استفاده از دستگاه گریدر وجود ندارد و بایستی مسیر ۱۵ روستا در منطقه برجک رودبار با گریدر بازگشایی شود که تا عصر امروز این عملیات انجام خواهد شد.

,

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه همه راههای حوزه استحفاظی جنوب استان باز است افزود:به علت آب بردگی راههایی که نیاز به تیغ زنی داشته باشند توسط نیروهای راهداری و با کمک گرفتن از ماشین آلات تیغ زنی خواهند شد.

,

جمیلی با بیان اینکه بیشترین خسارت سیلاب در راههای روستایی بوده است افزود: بیش از ۴میلیاردو ۳۰۰میلیون تومان خسارت سیلاب در جنوب کرمان با برآورد اولیه کارشناسان راهداری اعلام شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه