اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه خلخال:

کمک‌های مردمی شهرستان خلخال به مناطق سیل‌زده شمال کشور رسید

کمک‌های مردمی شهرستان خلخال به مناطق سیل‌زده شمال کشور رسید
جانشین فرمانده سپاه خلخال از ارسال اولین مرحله کمک‌های مردمی شهرستان خلخال به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد و مرحله دوم نیز تا روزهای آینده آماده ارسال به مناطق سیل‌زده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبلان‌ما، جواد نوروزی صبح امروز در مراسم ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده شمال کشور اظهار کرد: اولین مرحله از کمک‌های مردمی شهرستان خلخال که در پایگاه‌های مقاومت بسیج و ایستگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام (ره) جمع‌آوری شده بود امروز به مرکز استان انتقال یافت تا به همراه کمک‌های جمع‌آوری شده سایر شهرستان‌ها به استان گلستان و مازندران ارسال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: ارزش ریالی کمک‌های جمع آوری شده جنسی بیش از 20 میلیون تومان است که شامل اقلام غذایی، پوشاک، پتو، البسه و آب و نیازمندی‌های اولیه است.

,

جانشین فرمانده سپاه شهرستان خلخال ادامه داد: جمع آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست خلخال همچنان ادامه دارد و مرحله دوم نیز تا روزهای آینده آماده ارسال به مناطق سیل‌زده خواهد شد.

,

وی از همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در برپایی چادرهای جمع آوری کمک‌های مردمی قدردانی کرد و گفت: حس نوع‌دوستی مردم خلخال نشان داد که در هر لحظه به فکر سایر هموطنان بوده و از هیچ خدمتی در کمک به هموطنان دریغ نمی‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه