اخبار داغ

در گفتگو با رئیس پلیس راه استان مطرح شد:

مسدود بودن بیش از 5 محور در کهگیلویه و بویراحمد/ تا پایان وقت امروز از مسافرت های غیر ضروری به شدت خودداری کنید

مسدود بودن بیش از 5 محور در کهگیلویه و بویراحمد/ تا پایان وقت امروز از مسافرت های غیر ضروری به شدت خودداری کنید
ویسی پور: پل پنجم بشار که شهرک جوشکاران را به کمربندی وصل می کند به علت بارش شدید کامل مسدود است جاده گچساران بابا کلان و مرقد مطهر بی بی حکیمه و محور گچساران به چمشیر به دلیل شرایط نا ایمن کاملا مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با بیان اینکه  بارندگی در استان بسیار شدید است و به همان شدت نیز ادامه دارد گفت: در محور یاسوج-اقلید محدوده تنگ مهریان و چشمه چنار، در محور یاسوج به سی سخت محور پل کلو، محور یاسوج- بابا میدان محدوده کوشک و تنگ کناره، در محور  یاسوج –شیراز گردنه مله شوره نقاطی است که هم ریزش و هم رانش وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

 

,

ویسی پور بیان کرد:  پل پنجم بشار که شهرک  جوشکاران  را به کمربندی وصل می کند به علت بارش شدید کامل مسدود است، جاده گچساران بابا کلان و مرقد مطهر بی بی حکیمه و محور گچساران به چمشیر به دلیل شرایط نا ایمن کاملا مسدود است.

,

 

,

رئیس پلیس راه استان افزود: مسیرهای ارتباطی شهرستان کهگیلویه به طرف قلعه رئیسی با توجه به بارش شدید  باران در این منطقه از نظر ما مسدود است.

,

 

,

ویسی پور تصریح کرد: بسیاری از جاده های شهر یاسوج نیز در محدوده بلهزار، محدوده مهریان، محدوده کمربندی ابتدای جاده شیراز هم آبگرفتگی و هم جمع شدن آب داریم، در سطح معابر یاسوج  و محدوده  تنگ کناره، جاده تلخسرو، نجف آباد ،  تلخاب شیرین در گچساران محدوده امامزاده جعفر آب گرفتگی شدید وجود دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش مردم تا پایان وقت امروز از مسافرت های غیر ضروری به شدت خودداری کنند در هر جایی که ساکن هستند در صورت امن بودن در همان جا بمانند و هنگام رانندگی از سرعت و عجله پرهیز کنند و صبر و حوصله داشته باشند.

,

 

,

رئیس پلیس راه استان  گفت: محورهای مواصلاتی استان آزاد است و به صورت لحظه ای بازگشایی می شود چرا که ریزش سنگ و رانش به صورت لحظه ای است و در سریع ترین زمان بازگشایی می شود جاده مسدود وجود ندارد اما ریزش و رانش خطری است که هر لحظه وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه