اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

میزبانی از ۳۵ هزار نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل

میزبانی از ۳۵ هزار نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان چشمه‌های بهشتی تا ششمین روز بهار سال ۱۳۹۸ افتخار میزبانی از ۳۵ هزارو ۸۱۶ نفر روز میهمان فرهنگی را داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ناصری، پیش از ظهر امروز جمع در بازید از مراکز اسکان فرهنگیان اظهار داشت: از شامگاه ۲۸ اسفند ماه تاکنون ۱۳ هزار و ۵۲۶ نفر در قالب ۳ هزارو ۷۵۸ خانوار از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، کردستان، همدان، قزوین، زنجان، کرمان و شیراز مورد پذیرش و استقبال گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین خاطر نشان ساخت: بیشترین پذیرش در ششمین روز بهار از استان آذربایجان غربی در پایگاه اسکان ناحیه یک اردبیل صورت گرفته است.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: برای اینکه میمانان فرهنگی استان بتوانند پایگاه‌های اسکان را پس از ورود به راحتی پیدا کنند، آموزش و پرورش نواحی و مناطق اقدام به نصب بنر‌های راهنما در سطح شهر نموده اند.

,

ناصری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مراحل قبل و بعد از پذیرش، میهمانان نوروزی تصریح کرد: هر روز اکیپ‌های بازدید کننده در محل پذیرش اسکان‌ها حضور پیدا می‌کنند و نواقصات موجود را بررسی کرده و در جهت رفع آن تلاش می‌کنند.

,

وی یادآوری کرد: ما از هر آنچه در توان داریم استفاده خواهیم نمود تا خانواده‌های فرهنگی که مهمان استان ما هستند، این ایام عید را به خوبی و خوشی سپری نمایند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خاطر نشان کرد: با هدف فراهم ساختن آسایش و آرامش برای همکاران فرهنگی در تعطیلات عید نوروز سعی کرده ایم با تدارک محل اسکان مناسب خدمات شایسته‌ای را برای این عزیزان و خانواده هایشان ارائه نماییم تا آن‌ها در کنار بهره‌مندی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان بتوانند از امکانات تدارک دیده شده به خوبی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه