اخبار داغ

استاندار اردبیل خبرداد؛

آماده باش تمام دستگاه‌های استان اردبیل

آماده باش تمام دستگاه‌های استان اردبیل
استاندار اردبیل از آمادگی تمام دستگاه‌های دخیل در حوزه مدیریت بحران استان اردبیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح  امروز در جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت:با توجه به اینکه نگرانی خاصی در خصوص بروز حادثه در استان اردبیل وجود ندارد، با این حال تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بحران باید همواره آمادگی لازم برای مداخله در مواقع بروز حوادث احتمالی و بحران را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای مطالعه وضعیت تمام رودخانه‌های داخل شهر استان در این جلسه انجام و چنانچه نیاز به لایروبی داشته باشند، در اسرع وقت انجام می‌شود.

,

استاندار اردبیل ادامه داد: در این جلسه وضعیت آب و هوایی استان در روز‌های آینده و همچنین روند روان آب‌های داخل و خارج استان با حضور دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.

,

بهنام جو در ادامه با اشاره به روند امدادرسانی به مناطق سیل زده در استان‌های گلستان و مازندران گفت: نیرو‌های امدادی استان از ساعات اولیه با هدف کمک به استان‌های سیل زده عازم شده اند.

,

وی افزود: روند کمک رسانی به استان‌های سیل زده از سوی استان اردبیل همچنان ادامه دارد و اقلام مورد نیاز برای اقشار سیل زده در حال اعزام است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه