اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد

آماده‌باش ۷۸۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

آماده‌باش ۷۸۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۷۸۰ راهدار طی دو مرحله در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان آماده‌باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در ایام نوروز به منظور ایمنی رانندگان و مسافران استان با ۸۵ اکیپ راهداری که در نیمه اول تعطیلات ۴۴ اکیپ و در نیمه دوم تعطیلات با ۴۱ اکیپ در خدمت هموطنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیو,

وی افزود: ۷۸۰ نفر از راهداران و پرسنل این اداره در ایام تعطیلات در دو مرحله در حال آماده‌باش هستند و در محورهای مواصلاتی، پلیس راه‌ها، راهدارخانه‌ها، پایانه‌های مسافری در سطح استان، گردنه‌ها، نقاط پرحادثه، محورهای شریانی و راه‌های استان به صورت شبانه روز حضور مستمر دارند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: تعداد ماشین آلات در این طرح را ۳۸۵ دستگاه وسایل نقلیه سواری و سنگین اعلان کرد که در مرحله اول ۲۰۰ دستگاه و در مرحله دوم ۱۸۵ دستگاه است که البته در صورت نامساعد بودن احتمالی شرایط جوی استان تمامی امکانات و تجهیزات این اداره کل به صورت آماده باش قرار می‌گیرد.

,

وی تصریح کرد: گشت‌های راهداری نیز در محورها و راه‌های شریانی در سطح استان به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند تا رانندگان و مسافران در تمام طول مسیر سفر به کرمانشاه با خاطری آسوده به راه و سفر خود ادامه دهند.

,

کرمی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی در قالب نصب بیلبرد و بنر پیام ایمنی، همچنین نصب بنرهای ایمنی و هشدار دهنده در تمامی راه‌های استان توسط عوامل پرتلاش راهداری در راستای فرهنگ صحیح رانندگی است.

,

وی عنوان کرد: هموطنان گرامی می‌توانند با شماره‌گیری شماره ۱۴۱ از وضعیت آخرین خبر در راه‌های استان به صورت شبانه روزی اطلاع حاصل کنند و هر گونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت را از طریق شماره پیامک ۰۶۶۳ ۶۱۷ ۰۹۱۸ به این اداره اعلام نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه