اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه:

آب ۴۰ روستای کرمانشاه بر اثر سیلاب قطع است / آبرسانی با تانکر

آب ۴۰ روستای کرمانشاه بر اثر سیلاب قطع است / آبرسانی با تانکر
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: آب ۴۰ روستای استان بر اثر سیلاب قطع است و آبرسانی با تانکرهای سیار در این مناطق صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل بالایی در گفتگو با  خبرنگار مرصاد اظهار داشت: به دنبال بارش‌های شدید در استان کرمانشاه روستاهای که در مسیر رودخانه‌ها قرار دارند به حالت آماده باش هستند و توصیه می‌کنیم که از تردد و اسکان موقت در مسیر رودخانه‌ها خودداری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: طی یک برنامه ریزی قرار شد در صورتی که مجبور شدیم روستاهایی که در مسیر رودخانه هستند را در محل موقتی اسکان دهیم که این اتفاق نیفتاد و شرایط به حالت عادی شدن باز می‌گردد.

,

وی خاطرنشان کرد: فقط طی این مدت مجبور شدیم یک روستا در بخش گواور را به دلیل نگرانی در خصوص طغیان رودخانه‌ها و چشمه‌ها و همچنین رانش زمین در چادر اسکان اضطراری دهیم که این بحران عبور کند.

,

بالایی با بیان اینکه در حال حاضر قطعی برق در هیچ روستایی نداریم، ادامه داد: روز گذشته در بخش ریجاب قطعی برق داشتیم که کمتر از یک ساعت وصل شد.

,

وی تصریح کرد: ۳ مجتمع روستایی که آب ۴۰ روستا را تأمین می‌کند در شهرستان گیلانغرب و سرپل ذهاب لوله‌های اصلی آنها به دلیل سیلاب شکسته شد و در حال حاضر آبرسانی از طریق تانکرهای سیار انجام می‌شود و تا قبل از ظهر امروز آب آنها وصل خواهد شد.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشا با تاکید به همکاری و همراهی مردم در هنگام وقوع بلایای طبیعی گفت: تا برطرف شدن کامل این بحران مردم به ویژه در تردد و سکونت موقت در مسیل های رودخانه توجه ویژه داشته باشند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه