اخبار داغ

حضور 1200 خادمیار رضوی در مناطق سیل زده؛

بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده گلستان

بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل زده گلستان
بیش از 1200 نفر از خادمیاران رضوی در قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور یافتند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ بیش از هزار و 200 نفر از خادمیاران رضوی در قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور یافتند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

شرکت پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی یاراطب ثامن وابسته به آستان قدس رضوی از نخستین ساعات آغاز حادثه سیل اخیر شمال کشور، محموله دارویی خود را به این منطقه ارسال کرده است. این شرکت در واقعه سیل استان‌های کشور، با بهره‌گیری از تمام امکانات و توان خود، داروهای ضروری همچون محلول‌های دیالیز، انواع سرم و فرآورده‌های تزریقی را به شهرهای گنبد و بندر ترکمن و سایر مناطق حادثه دیده ارسال کرده است.

,

 

,

به همت آستان قدس رضوی 6 هزار وعده غذایی در بین سیل‌زدگان استان گلستان توزیع شد. همچنین یک واحد نانوایی سیار با ظرفیت پخت روزانه 16 هزار قرص نان برای کمک به سیل‌زدگان آق‌قلا در این منطقه استقرار یافت.

,

 

,

تأمین 9 دستگاه گِل کش‌ به منظور لای‌روبی منازل هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران، پشتیبانی از 31 گروه جهادی و همچنین تأمین 2 هزار مترمربع کف‌پوش برای 133 منزل مسکونی در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی بخش دیگری از اقدامات آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده شمال کشور به شمار می‌رود.

,

 

,

30 پزشک و روان‌پزشک در قالب خادمیاران سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکان استان گلستان در حال خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان هستند.

,

 

,

 یک هزار و 50 بسته سبد کالا شامل چای، عدس، رب گوجه‌فرنگی، روغن مایع، انواع حبوبات، سویا، ماکارونی و برنج نیز توسط خادمیاران استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه