اخبار داغ

واکنش مراجع عظام تقلید به اشغال جولان توسط اسراییل؛

مسلمانان، شرّ اسراییل غاصب را نه تنها از جولان، بلکه از فلسطین اشغالی کوتاه کنند

مسلمانان، شرّ اسراییل غاصب را نه تنها از جولان، بلکه از فلسطین اشغالی کوتاه کنند
دو تن از مراجع عظام تقلید به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان از سوی آمریکا را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی با صدور بیانیه های جداگانه ای اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان را محکوم کردند.

در بیانیه آیت الله نوری همدانی آمده است: اقدام غیر انسانی ایالات‌متحده آمریکا در به رسمیت شناختن بلندی های جولان برای رژیم نامشروع اسرائیل نشان از اوج دیوانگی و خباثت حاکمیت این کشور مستکبر است.

بیانیه حاکیست: آمریکا هیچگاه به هیچ قراردادی و حاکمیت ملت‌ها پایبند نبود و مروج ظلم و ستم و فساد و جنایت در منطقه می‌باشد وبا حمایت از رژیم جعلی صهیونیست می‌خواهد نفوذ خود را در منطقه گسترش دهد اما باید بدانند این جبهه مقاومت است که روز به روز در منطقه عزتمندتر می‌شود و سوریه و فلسطین مقاوم تر از گذشته در مقابل این توطئه خطرناک می‌مانند.

دربخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن این اقدام از کشور های اسلامی و سازمان های بین المللی می‌خواهیم در مقابل این تجاوز سکوت نکرده و آن را محکوم نمایند.

در بیانیه آیت مکارم شیرازی نیز آمده است: به رسمیت شناختن اشغال جولان به وسیله اسراییل، از سوی رئیس جمهوری آمریکا برخلاف تمام موازین بین المللی است؛ درست مثل این که کسی خانه همسایه را بدون هیچ مدرک حقوقی اشغال کند و جزء خانه خود گرداند.

در این بیانیه آمده است: البته این تصمیم کاملا احمقانه، مورد قبول هیچ یک از دولت های جهان واقع نخواهد شد و در ضمن پرده از روی نیات پلید آمریکا و اسراییل برداشت و نشان داد آنها هر کشوری را بتوانند اشغال کنند، جزء خود قرار می دهند.

آیت الله مکارم شیرازی دربخش دیگری ازاین بیانیه آورده است: البته آنها هرگز موفق نخواهند شد به نیت پلید خود جامه عمل بپوشانند، ولی زنگ خطری برای همه مسلمین بلکه همه مردم آزاده جهان است؛ وقت آن رسیده که دولت های اسلامی دست به دست هم داده و شرّ اسراییل غاصب را نه تنها از جولان، بلکه از فلسطین اشغالی کوتاه کنند و بدانند خداوند یار و یاور آنهاست.


انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه